شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

باب الجواد...

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ق.ظ

نفسم حبس شده

می دانم الان است که گوشی زنگ بخورد و کسی پشت خط روبروی آقا ایستاده

اذان مغرب است به افق امام رضا...

انگار ثانیه ها کش آمده 

آرام و قرار ندارم

مدام به گوشی ام نگاه میکنم

فایده ندارد

نمی توانم

اصلا جواب نمی دهم

شاید فردا وقت بهتری باشد

میان این فکرهاست که زنگ میزند یار مهربانم!

و من که مصمم بودم که جواب ندهم به سرعت میدوم سمت گوشی و جواب میدهم

صدای حرم میپیچد توی سرم

نمی فهمم چه میگوید 

فقط چیزهایی میشنوم و چیزهایی هم جواب میدهم!

میگوید باب الجواد است...

این را که میگوید بی صدا پشت خط زار میزنم و 

او نمی داند...

پ.ن1:زیارتتان قبول

پ.ن2: این ها را همان روزها روی برگه های سفید نمدار نوشته ام و فقط اینجا ثبت شان میکنم با کمی تاخیر...

پ.ن3:سخت محتاج دعایم...


نظرات  (۹)

با سلام سریعا در موج وبلاگی قلم تو با موضوع " مدرسه عشق " شرکت کنید./ghalameto.ir/
پاسخ:
سلام
ممنون
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۹ امین کوهرو
امام رضا(ع):هر کس مى خواهد معده اش آزارش ندهد، در بین غذا آب نخورد. بحارالأنوار، ج 62، ص323
_________________________________
سلام علیکم همسنگر.
وب پر محتوایی دارید. اجرتون با حضرت حق.
خوشحال میشم از وب "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی مشهد" بازدید نمایید...
www.namayeshgaheghtesadi.blog.ir
یا علی مدد

پاسخ:
سلام
علی نگهدارتون...
 سلام
پس حدود یک ماه با قسمت 24 مجموعه طنز های انتقادی به روزیم
منتظر حضور سبزتان هستیم..
یاعلی
http://bloggers.blog.ir/1393/09/12
پاسخ:
سلام
اجرتان با شهدا
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ سید عطاالله میری
سلام دوست عزیزم
به امید خدا عازم عتبات هستم
نایب الزیاره خواهم بود
سفزنامه کوتاهی رو می تونید از وبلاگم دنبال کنید
التماس دعا
یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
زیارتتان قبول 
ان شاءالله که جامانده ها رو دعا کردین...

با سلام
با مطلبی جدید، منتظر حضورتون در وبلاگم هستم.
موفق باشید
پاسخ:
سلام
موفق باشید همچنین
سلام

خیلی وقته نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
هستم دیگه ان شاءالله
ولی محتاج دعام خیلی زیاد...
سلام احوال شما
پاسخ:
سلام
الحمدلله
ان شاءالله شما خوب باشید 
سلام
با مطلبی جدید در وبلاگ "حَرفـــِ حــال"، منتظر حضورتون هستم.
خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون رو بگید.
موفق باشید
پاسخ:
سلام
موفق باشید همچنین

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
مشتاق دیدار
احوالت ****؟
خوب هستین ان شا الله؟
**** **** **** *** ****** ** *** *** ** ******
ممنون از توجهت
یاعلی
پاسخ:
سلام 
دلم براتون تنگ شده
شما خوبین ان شاءالله؟
خدا قوت عزیزم اجرت با امام زمان(عج)
التماس دعای فرج
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">