شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

باران

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ
دلم باران می خواهد از جنس...
تو پرش کن سه نقطه را
وقتی رمل های فکه زیر پایت می لغزد و می روی در آغوش گرم خون شهدا ...
وقتی سه راهی شهادت سردرگمت می کند میان باران که به کدام سو پناه ببری و البته که هر سو در پناه شهیدی هستی!
وقتی دریای بی پایان پر از شهید هوررا می بینی که پر آب شده تا گرمای هور میهمانان شهدا را اذیت نکند
وقتی هوا تاریک است و زمین خیس
وقتی حاج حسین یک سال پیر تر شده و با صدایی لرزان تر، از چادر خاکی مادر می گوید
وقتی بوی خاک شلمچه می پیچد زیر باران اسفند ماه 
به چه فکر می کنی؟
آری دلم بارانی می خواهد که مرا بشوید از اینهمه دنیایی بودن
دلم شهید برونسی می خواهد با آنهمه زهرایی اش
تا برایم بارانی از اشک های توسل بباراند و من ...
پ.ن:دلم واقعا برای باران تنگ شده
۹۴/۰۳/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
شکسته بال

نظرات  (۳)

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۶ دختری از تبار تسنیم ...
سلام 
هنوز بالت جوش نخورده، شکسته بال؟؟؟
بنویس، دوباره پست بذار
متن هات و خیلی دوست دارم
ان شاالله با هم شلمچه، با اکیپ خودمان و خودمون و خودشون و شان...
پاسخ:
سلام رفیق!
خوش اومدی
نه هنوز، حالا زمان می بره جوش بخوره مث چینی شکسته!
متن هام ناقابله، البته خوش بحالشون که تحویلشون گرفتی آخه خودمو تحویل نمی گیری؟!:)
ان شاءالله الهی آممممممممممممممین
میدونی بعدازچند وقت دوباره آپ کردی خانوووم؟؟؟؟
.
.
.
حق با الی...متن هات خیلی به دل میشینه...
.
.
.
خدا رو به خاطر وجود شماها شکر میکنم ... :)
پاسخ:
سلام
نمی دونم چرا دست و دلم نمیره اینجا بنویسم با اینکه عاشقشم!
دعام کن همسفر زندگیمو تکونی بدم!
التماس دعا
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۱ عبداله سعادت

در تـقـدیـر هـر انـسـانـی مـعـجـزه ای خـاص از طـرف خُـدا تـعیین
شـده است ، که قـطعـاً در زنـدگی ، در زمـان مـنـاسب نـمـایـان خـواهـد شـد .
یـک شـخص خـاص ، یک اتفـّاق خـاص ، یـا یک مـوهِبت خـاص
منـتـظـر اعـجـاز خُـدا در زنـدگـیـت بـاش ، بـدون ذره ای تـردیـد
ثانیه‌ها از پی هم می‌گذرند تا لحظه ورود ماهی از ماه خدا را نوید دهند
 
ماه رمضان،  ماه عبادت و رحمت الهی، مبارک باد .
التماس دعا آدرس تبادل لینک مایلید؟

http://saadat52.blogfa.com/            آزران وطن من

http://saadat52.blog.ir              آذران

پاسخ:
سلام 
ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">