شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

بهشت

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ب.ظ

شده ام مثل بچه ای که رفته به یک جشن با شکوه 

و حالا می خواهد ریز به ریزش را برای مادرش تعریف کند

آن هم با آب و تاب و پیاز داغ اضافی!

هفته پیش جمعه،

 همین ساعت به من خبر سفر را دادند

روز آخر رفتنم قطعی شد

بال در آورده بودم، 

درست مثل برق گرفته ها بودم

باورتان می شود دوست داشتم فخر بفروشم و همه به من حسادت کنند؟

کم سفری نبود زیارت امام مهربانی ها!

بعد از 4 سال دوری و دلتنگی

آن هم دوری از همه چیزهای خوب

درست از روزی که فهمیدم امام مهربانی چقدر مهربان است و مرا دوست داشته است و من ...

من دوستش نداشته ام و از او دوری کرده ام

از آن روز که عشقش در وجودم دمیده شد

از آن روز عاشقش شدم

عاشق و دلتنگ

هر روز صبح سلام دادم به او در قاب عکس حرم

خواستم تا مرا بخواهد و خواست مرا در این ایام

از حرم، از این سفر، از امام مهربانی ها حرف ها دارم 

این 4 روز برایم دنیایی بود که تعریفش روز ها طول می کشد

اینجا حریمی است که می نویسمشان

هم برای دل خودم هم برای شیفتگان امام

پ.ن1:ان شاءالله سر فرصت سوغاتی های سفر را برایتان می آورم

پ.ن2: همه کسانی که می شناسمشان را دعا کردم خیالتان راحت!

پ.ن3: دعاکنید دفعه بعدی زودتر بروم دلم بیش تر از قبل تنگ حرم شده


نظرات  (۳۳)

انشاالله... کاش از خود آقا میخواستی برگه سفر بعدیت رو امضا کنه...
اگه قسمت بشه من برای نیمه شعبان میرم جمکران...فعلا وسط امتحانا بلیط خریدم... تا چی قسمت باشه...
پاسخ:
ان شاءالله هر چی خیره 
التماس دعای فرج
سلام
زیارت قبول ، ان شا الله سال هر چه زودتر به ماه نرسیده امام رضا ع بطلبه ، ممنونم از اینکه برام دعا کردید معلومه خدا خیلی دوستم داره لحظه خوب دعا به یاد منم بودید
خدا خیرتون بده ، دلم هوایی شد منم تقریبا 5 سالی میشه توفیق زیارت ندارم بی لیاقت هستم دیگه!
پایدار باشید
یا علی ع
پاسخ:
نمی دونم حاج آقا کفیل رو می شناسید یا نه 
ایشون می گفتن صحبت از بی لیاقتی برای زیارت! از حربه های شیطانه
ان شاءالله هر وقت قسمتتون باشه راهی می شید
مثل من که اصلا نفهمیدم همه چیز سفر چطور مهیا شد!
التماس دعای فرج
سلام شعبان شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقیه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین  یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد .
ایام شعبانیه بر شما مبارک 
التماس دعای فرج  
پاسخ:
سلام
ممنون
ایام بر شما هم مبارک
التماس دعای فرج
سلام عزیزم زیارتت قبول واقعا خوش به سعادتت 
ممنون که به یادم بودی ، ان شاالله به واسطه دعای شما قسمت همه عاشقانو من هم بشه 
منتظر سوغلتی های سفرت هستم که حتما خیلی پر برکته 
التماس دعای فرج 
پاسخ:
سلام
ممنون ان شاءالله که به همین زودیها راهی بشی
ان شاءالله به همین زودی می نویسمشان
برای من که سرشار از برکت بود
التماس دعای فرج
ولادت سه نور ولایت بر شما مبارک
ماه میلاد سه پرچم دار عشق
دلبر و دلداده و دلدار عشق
ماه میلاد سه ماه عالمین
سید سجاد و عباس و حسین(ع)
پاسخ:
سلام 
ایام بر شما هم مبارک
التماس دعای فرج

زیارتت قبول رفیق...


پاسخ:
قبول حق رفیق جان!
ان شاءالله به همین زودیها با شما و دوستان!
التماس دعای فرج
سلام!!

چه وبلاگ قشنگی!!!
پاسخ:
سلام ف!
ممنون از حضورت و نظر زیبایت!
التماس دعای فرج
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۸ ♥کنیز ملکه مدینه♥
█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████       
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
ولادت آقا اباعبدالله‌الحسین  بر شما مبارکــــــــــــــــــــ✿✿✿✿✿ـــــــــــــــــــ
پاسخ:
سلام ایام بر شما هم مبارک
خیلی زیباست مچکرم
التماس دعای فرج
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۰ ♥کنیز ملکه مدینه♥


*.¸.*´[حسین]
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)[حسین]
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•[حسین]
_____****__________****[حسین]
___***____***____***__ ***[حسین]
__***________****_______***[حسین]
_***__________**_________***[حسین]
_***_____________________***[حسین]
_***_______ـــــــــــ_________***[حسین]
__***___________________***[حسین]
___***_________________***[حسین]
____***______________ ***[حسین]
______***___________***[حسین]
________***_______***[حسین]
__________***___***[حسین]
____________*****[حسین]
_____________***[حسین]
______________*[حسین


پاسخ:
بسیار زیبا
التماس دعای فرج
روشنگر آفتاب، عباس آمد
تفسیر زلال آب، عباس آمد
خیزید،گل آرید و گل افشانید
زیرا که گل بوتراب، عباس آمد
میلاد حضرت عباس (ع) مبارک باد.
پاسخ:
سلام 
ممنون از محبت شعریتان
ایام بر شما هم مبارک
التماس دعای فرج
چه خوب که یه دل اینقدر پاک باشه اینقدر پاک و خالص بی غل و غش باشه که خود حضرت عشقش رو اینجوری تو وجودش جاری کنه

خوشا به حال صاحب این دل!!

ببخشید اول بگم که من واقعا کف بر شدم از این وبلاگ زیبا
بعدشم میخواستم بگم که انشاالله اگه توفیق باشه میخوام واسه نیمه شعبان یه سری کارت پستال درست کنم که نیاز به اشعار خیلی خاص و عشقی و زیبا در مورد حضرت دارم گفتم شاید شما بتونید کمکم کنید!
پاسخ:
سلام
کاش نشانی از خودتان به جا بگذارید؟!
بابت ذوقتان برای دلنوشته هایم ممنون
و برای عشق حضرت هم الهی که اینطور باشد که شما گفتید
ان شاءالله کار بسیار زیبایی خواهد شد
من که شاعر نیستم جناب، اما دوست شاعر دارم که زیبا هم می نویسد
اما شما نشانی ندارید!
ایام مبارک و التماس دعای فرج

امشب شب میلاد علمدار حسین است

میلاد علمدار وفادار حسین است

گر بود علی محرم اسرار محمد

عباس علی محرم اسرار حسین است

میلاد حضرت عباس(ع) مبارک باد.

پاسخ:
سلام
ممنون از محبت شعریت دوستم!
ایام مبارک و التماس دعای فرج
دعای او صفای جان است
حرز تمام شیعیان است
ما را نماید پیوسته امداد
آمد به دنیا امام سجّاد
ولادت با سعادت امام سجاد(ع) مبارک باد

پاسخ:
سلام
ممنون که همیشه پربرکت می نویسی
ایام بر شما هم مبارک
التماس دعای فرج
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۸ کنیز ملکه مدینهツ

`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ ولادت آقا ابالفضل العباس بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
`'•.¸`'•.¸) ¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
`•.¸♥حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن♥
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ ولادت آقا علی‌بن‌الحسین بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
`'•.¸`'•.¸) ¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
`•.¸
`•.¸ )
¸.•)

 

پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم مبارک
ممنون بسیار زیباست
التماس دعای فرج
سلام ممنون از حضورتون و عیدتون همچنان مبارک ایام خوب و خوشی داشته باشید
منظورم بی لیقاتی اینه که آدم باید رو خودش کار کنه شایسته طلبیده شدن بشه

پاسخ:
ان شاءالله به همین زودیها و در بهترین ایام
مطمئنم آقا هرکسی رو یه وقتی میطلبه که براش بهترین وقت باشه
این بار به من ثابت شد!
ببخشید به سفارش خودتون من اومدم یه نشونی از خودم گذاشتم ولی جوابی دریافت نکردم!!
پاسخ:
بله دریافت کردم اما خیلی سرم شلوغ بود عذر می خوام که دیر شد اما پیغامی فرستادم
گل رفت و شمیم خوشش اینجاست هنوز

بلبل به هوا ی گل چه شیداست هنوز

رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا

لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد
پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم تسلیت
ان شاءالله قدر جانشینشون رو بدونیم
التماس دعای فرج
گرگها خوب بدانند در این ایل غریب
گرپدرمرد،تفنگ پدری هست هنوز
گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند
شیر مردی چون علی خامنه ای هست هنوز
گر امام شهدا نیست کنون در بر ما
خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز 
*****
سلام امیدوارم خوب باشی دوستم 
آغاز رهبری امام خامنه ای رو به  شما تبریک میگم امیدوارم به فضل خداوند بتونیم ظهور مولا رو جشن بگیریم 
محتاج دعای خیر شما هستیم 

پاسخ:
سلام
دعا کن که خوب باشم
ان شاءالله که لایق باشیم
التماس دعای فرج
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۳ لاله هاى خونین آسمان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام،زیارتتون قبول!!!
میگن وقتى به مشهد رسیدى و چشمت براى اولین بار به گنبدزرین مى خوره  آرام در دلت زمزمه کن آقاجون به 1 سال نرسیده برگردم!!!!واقعا اثر دارد من امتحان کردم...... 
ممنون **** **** که تموم اون لحظات به فکرماهم بودین واسمون دعاکردید....انشالله سفره هاى زیارتى بعدى رو تواین صفحه درج کنید! 
پاسخ:
سلام عزیزم
ان شاءالله به همین زودی ها همه با هم بریم
لحظه های دعا بیادتم
التماس دعای فرج
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۳ بیسیم چـــی
تیس...تیس
از اروندرود به شوق پرواز
حاجی سلام
در صورت تمایل به تبادل لینک و لوگو اطلاع دهید
منتظریم
یاعلی
تیس...تیس
پاسخ:
سلام
ممنون از دعوت جالبتان
خوشحال می شم
و شما با افتخار لینک شدید
التماس دعای فرج
فرزانه حق، مهر جهان، بحر ولایت
آمد به جهان آیت حق، کان کرامت
آفاق معطر شده از عارض ماهش
مولود حسین آمده، اکبر، مهِ عصمت
میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون ایام بر شما هم مبارک
التماس دعای فرج
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۵ لاله هاى خونین آسمان
سلام روز جوان برشمامبارک
پاسخ:
سلام جوان تازه نفس!
روز تو هم مبارک
جواب پیامم را ندادی !
التماس دعای فرج
خواهی که ببینی رخ پیغمبر را
بنگر رخ زیبای علی اکبر را
در منطق و خلق و خوی او می بینی
با دیده ی جان محمدی دیگر را
*میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری مبارک*
سلام ایام پر از نور شعبان و روز جوان مبارک 
در عصری که خواندن رمان و داستان های بلند از حوصله ما برون است ، شما را با احترام دعوت می کنم به خواندن دو داستانک زیبا و در انتظار آمدنتان می مانم .

---------------------------------------------------------------------------------------------------

صمیمانه می نویسید و من خواننده همیشگی تان هستم امیدوارم به حاجت تون برسید
پاسخ:
سلام
برای عرض ادب می آیم خدمتتان اما ان شاءالله سرفرصت و در حال بهتر داستانک هایتان را می خوانم قول می دهم!
ممنون از نگاه پرمهر و همیشگی تان
ان شاءالله حاجت همه حاجت مندان در این آخرین لحظات میلاد حضرت علی اکبر به دست ایشان روا شود الهی!
التماس دعای فرج

نمی دانم چرا بلاگفا به من اجازه ثبت نظر نمی دهد همه اش می گوید پیامت تبلیغاتی ست!شما لینک شدید با افتخار
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۶ افسر ولایی مهدی(عج)
سلام همسنگر.
با نهایت افتخار و احترام لینک شدید.
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
پاسخ:
سلام
ممنون از محبتتان
التماس دعای فرج
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۶ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
سلام زیارت قبول
خعلی ممنون شمالطف دارید
اپ کردم خوشحال میشم تشریف بیارید
منتظرتونم
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم ان شاءالله به این زودیها مشهد، کربلا، مکه و ...
خیلی خیلی خوش اومدی امتحانات خوب بودن ان شاءالله ؟
آمدم  و دیدم شاهکارت را
التماس دعای فرج
قائم آل نور، یا مهدی  / عطر سبز حضور، یا مهدی
تا همیشه صبور می مانیم  / در هوای ظهور، یا مهدی
اینک که شده ولادتت ای جانا / جلوه نور به دنیا بنما یا مهدی
ولادت امام مهدی(عج) بر شما وخانواده ی محترمتان مبارک
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
پاسخ:
سلام 
ایام بر شما هم مبارک
التماس دعای فرج
عمریست که از حضور او جا ماندیم / در غربت سرد خویش تنها ماندیم، او منتظرست تا که ما برگردیم / ماییم که در غیبت کبری ماندیم 
*** 
عیدرو به شما و خانواده محترم تبریک میگم  ان شاالله در پناه آقا موفق و سر بلند باشید
تو این ایام ما رو از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید 
پاسخ:
التماس دعا
سلام دوست عزیزم امیدوارم خوب و سلامت باشی 
خواستم بگم به حق دعای پاکت زیارت مشهد نصیبم شد و فردا عازم هستم و چون اصلا نه شرایطش رو داشتم و نه قصدش رو پس حتما توفیقی که با دعای پر خیر شما بزرگوارن نصیب بنده شده است . ان شاالله دعاگوی شما هستم . 
پاسخ:
سلام مطمئنا امام رضا خیلی دوست داشته خوش بحالت سفرت بسلامت و پر از برکت دعا یادت نره
کجایند کسانی که سر نام خلیج همیشه فارس یقه پاره میکردند؟

توافق واگذاری سه جزیره ایران به امارات ... .

خبر منتشرشده در سایت “اخبار نظامی-دفاعی” آمریکا، بعد از ۶ ماه مذاکرات محرمانه جمهوری اسلامی با ایالات متحده عربی؛ سرانجام جمهوری اسلامی با واگذاری ۳ جزیره استراتژیک تنب کوچک، بزرگ و ابوموسی با ایالات متحده عربی به توافق رسیده است.

لینک سایت “اخبار نظامی-دفاعی” آمریکا:

 

http://www.defensenews.com/article/20140115/DEFREG04/301150034/Source-UAE-Iran-ReachThe

پاسخ:
سلام خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه
.می دونی بهترین دوست تو کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی که اولین اشک تو را ببینه دومیش را پاک کنه سومیش را تبدیل به خنده کند...

پاسخ:
سلام دوست من ممنون که میای پیشم
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۶ مرواریدان
سلام دوستم خوبی ، لایق بوده باشم دعاگویت بودم امیدوارم زندگی ات سرشار از آرامش باشد . 
پاسخ:
سلام
رسیدن به خیر
ممنون 
هنوزم محتاج دعاتم بیش تر از همیشه
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۷ سلاله زهرا
سلام اگه برای تبادل لینک موافق بودین خبربدین ممنون یاعلی
پاسخ:
ُسلام
خوشحال میشم
آمدم اما بلاگفا اجزه نداد وبلاگم را برای شما ثبت کنم
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">