شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

سفر دوروزه

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

ازم پرسید کربلا رفتی؟

توچشاش زل زدم

برای یه لحظه نفسم خفه شد، دنیا سیاه شد

انگار سالها پیر شدم تا گفتم...

گفتم نه

مردم و زنده شدم وقتی گفت خیلی نزدیک آقایی چطور قسمتت نشده!؟

شب است و بیرون شیشه اتوبوس برهوت است و تاریکی

کجاست آن بهشتی که آقا مقیم آنجاست

...

ام پی تری پلیرم هم می خواند

لیست زائرات دست کیه /// هی خط می خورم چه سریه

چشمهایم تاب خاطره خط خوردن را نمی آورد

تنهایش می گذارم تا ببارد

خلوت کند با محبوبش

محبوبی که هزاران بار از او دور شده ام و راه نزدیک شدن را گم کرده ام

چشمهایم را می بندم

بهشت بزرگ خراسان جلوی چشمانم است

هق هق می کنم اما بی صدا

چقدر دلم برای امام مهربانی ها تنگ شده

هربار که می رفتم حرم

اول می رفتم توی صحن آزادی می ایستادم جلوی کفشداری

سرم را پائین می انداختم فکر می کردم که بعد دادن کفشهایم کجا بروم و چه بگویم ...

کمی طول می کشید اما بالاخره کفشهایم تحویل مرد کفشدار خسته اما مهربان می شد

همین که می رفتم ایوان طلایش را می دیدم دلم پر می کشید تا بالای گنبد طلایش

انگار برایم گوشه دنج در روبه روی ضریح را رزرو کرده باشند همیشه خالی بود

می رفتم جای همیشگی فقط نگاهش می کردم

زنگ می زدم و زنگ

با اشکهای همه شان در پیامک و زنگ گریه ها کردم

-بقیه اش بماند برای پست بعدی-

همه اینها را در پرده تاریک چشمانم را می بینم

خوابم می برد و وقتی چشمهایم را باز می کنم توی شهر خودمانم

سوغات سفر دوروزه اصفهانم 


گفتم سفر اصفهان 

چقدر همسفرم دوست داشتنی بود مثل خاطره های خاک خورده

با اینکه همه ش استرس بود و هیجان

اما دوست داشتم تمام نشود تا مهربانیش تا ابد روی دلم سایه پهن کند

گاهی فقط نگاهش می کردم

خنده اش می گرفت...

وجودش جاده خشک اصفهان را بهشت کرده بود برایم

الهی زنده باشد

پ.ن1: دعا کنید نتیجه این سفر آنی شود که خدا می خواهد

پ.ن2: ببخشید که پیشتان نمی آیم کمی سرحال نیستم به بزرگیتان عذرم را بپذیرید



۹۳/۰۴/۰۲ موافقین ۶ مخالفین ۰
شکسته بال

نظرات  (۳۸)

۰۲ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۳ دختری از تبار تسنیم
سلام بر یار تسنیمی
ان شاالله هر چی خیره پیش بیاد...
در ضمن می پسندم این قلمت و ...
سریع از این فاز منفی بیا بیرون که حوصله نداریم...
فعلا

پاسخ:
سلام مدیر جان
قلم خاصی ندارم که... 
دعا کن که از این سردرگمی خلاص شوم تا ماه مهمانی خدا نیامده 
دلم برات تنگ شده خیلی...(خیلی جدی بود)
التماس دعای فرج
یاعلی
در برابر شماکه اهل قلم هستید ابراز وجود نمى کنم!
خیلى قشنگ به تصویر مى کشید!
انشاالله هرچى خیره...
پاسخ:
حواست باشه اهل قلم نشنون!
نظر لطفته، کار شما زیباتره
التماس دعای فرج
انشالله زودتر تکلیفت بادلت صاف شود....
پاسخ:
ان شاءالله 
ممنون از دعای خیرت
التماس دعای فرج
۰۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۷ مرواریدان

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس

آنگونه که آنچه را تو دیر می خواهی من زود نخواهم

و آنچه را تو زود می خواهی من دیر نخواهم ره هوایی ام کرد

*****

سلام دوستم خوبی ، خیره ان شاالله 

امیدوارم  انچه به خیر است برایت رقم بخورد . 

تو مشهد خیلی یادت بودم و الان این متن دوباره هوایی ام کرد و دلم رو مشهد 

آنچه از دل بر اید بر دل می نشیند . 

التماس دعا 

پاسخ:
سلام دوستم
تو خوبی ان شاءالله؟
خدا را شکر که میهمان امام مهربانی ها بودی
و ممنون که در این مهمانی به یاد من هم بودی
لطف داری به نوشته هایم ... فک می کنم چون اسم امام مهربانی ها بین آن نوشته می شود دلنشین می شود
والا نوشته های من که لایق لطف تو نیست
دعام کن یاعلی
کدوم کار؟؟؟؟


گمنام
پاسخ:
وبلاگ رزمنده مجازی
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۶ مهتاب محمدی
بالاخره یک روز به آرزوی بچگــی هایم میرسم ،
درصف اول نماز جلوتر از پیش نماز می ایستم 
وهمه به من اقتدا خواهند کرد ... !
نماز که تمام شود همه به سمت من خواهند آمد ؛
چقدر عزیــــز خواهم شد ...
بعد از چند قدم که حرکت کنند ،
کسی فریاد میزند :
بلند بگو

لا اله الا الله



پاسخ:
خدانکنه...
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۴ میثم طاهری
سلام زیبابود
به ما هم در صورت تمایل سر بزنید و نقد کنید
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان
آمدم ...
التماس دعای فرج
آدمی در آغوش خدا غمی نداشت پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت دل از خدا برید و در زمین نشست صد بار عاشق شد و دلش شکست. به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود
پاسخ:
التماس دعای فرج
بالاخره یک روز به آرزوی بچگــی هایم میرسم ،
درصف اول نماز جلوتر از پیش نماز می ایستم 
وهمه به من اقتدا خواهند کرد ... !
نماز که تمام شود همه به سمت من خواهند آمد ؛
چقدر عزیــــز خواهم شد ...
بعد از چند قدم که حرکت کنند ،
کسی فریاد میزند :
بلند بگو

لا اله الا الله



سلام ممنون ازکامنتاتون ببخشیدشرمنده که نمیتونم زیادسربزنم حتما اون خواهرروهم دعامیکنم 
یاعلی ع
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان 
التماس دعای فرج
سلام
ممنون از حضورتون و ببخشد بابت تاخیر شرمنده نتونستم این مدت به وب سر بزنم
دلم عجیب هوای مشهد دارد ، بهانه ها ردیف شده اند و...
امام خوبم میشود ما را هم بطلبی اینجا هوایش بس دلگیر هست
لیاقت درک ماه رمضان نصیبتان
پایدار باشید
یا علی ع
پاسخ:
سلام
ان شاءالله به همین زودیها زیارت با معرفت نصیبتان بشود
ممنون از دعای خیلی خیلی خیلی پربرکتتان
همچنین برای شما
التماس دعای فرج
ماه رمضان امد و دلت جشن گرفت
گلبرک خنده ها بر روی لبت نقش گرفت
اشک شوق می رقصد و می لرزد بر گونه هات
نغمه ی یارب یارب بر کلامت اهنگ گرفت
التماس دعا
پاسخ:
التماس دعای فرج
۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۳:۰۱ مهتاب محمدی
سلام ماهتون عسل!
به وبلاگ جدید من سربزنید
پاسخ:
سلام می آیم ان شاءالله
التماس دعای فرج
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۱ مهتاب محمدی
نمى خواهم با خواندن این متن احساساتتان را تحریک کنم که بمانید...
اما خب....
دلم مى خواهد بدانید...
دیگر با شوق و ذوق قبلى سراغ وبلاگ نمى روم...
من همه چیز را از شما یاد گرفتم...
حتى جواب دادن کامنت ها...
به تقلید از شما نوشتم "همسنگر"
به تقلید از شما نوشتم "یا على"
و حال بیشتراز هرچیز نبودتان است که آزارم مى دهد...
وقتى مى نویسم همسنگر ....بغض گلویم را مى گیرد...
مثل همین حالا...
اون وبلاگ مدیون شماس!!!
امیدوارم مشکلتون حل بشه و دوباره برگردید اون وبلاگ بى شما صفا نداره...
خواهررررررررر جووووووونم!
پاسخ:
سلام
اینها که گفتی را همه از لطف خدا داری
همه چیزهای خوبی که یاد گرفتی همه از خداست من فقط یک بنده ناچیز اویم 
وقطعا اگر نعمتی هست مدیون اوییم
من که نمرده ام اینطور زانوی غم بغل گرفته ای!!!
ماشاءالله همه تان یک پا مدیر شده اید
دعایم کنید شما دل پاکید و خدا دعایتان را مخصوصا در این روزها رد نمی کند
التماس دعای فرج
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۰ ساغر امیری
سلام
گاهی که دلم برای امام رضا تنگ میشه تلفن را برمیدارم زنگ میزنم فقط به صدای حرم گوش میدم
گاهی گریه میکنم و تو دلم حرف های ناگفته را میزنم
عجیب جواب میده
کامل صدام را می شنوه و متقابلا با دعایی که در حقم میکنند جوابم را میده
التماس دعا
پاسخ:
سلام 
و حتما همه مشتاقان امام مهربانی ها را در اشک هایت دعا کن
التماس دعای فرج
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۳ مهتاب محمدی
من موندم کلا این مربیا این همه احساساتو از کجا میارن!
مدیرم که معرفه حضورتوت هست؟بهش پیام دادم مى گم دلم واستون تنگ شده!
میگه:بچه الان چه وقت دلتنگى بشین سردرست!منم���😲😲
دور از جووووووووون!!!
نگیداینطورى،چشم شماهم واسمون دعا کنید من منتظرم برگردین!!!
مدیرکجابود؟؟؟
پاسخ:
خب راست گفته!!
ان شاءالله از این ماه خوب استفاده کنی و بعد درس بخوانی!
التماس دعای فرج

دلم هوایی بود هوایی تر شد...

پاسخ:
هوایی ترش هم می کنم....
امام رضا این روزا عجیب شرمندم کرده...
هنوز گیج سفرم...
نمیدونم قراره چی پیش بیاد...
دقیقا زمانی که دیگه کاملا نا امید شدم...
نمیدونم...
فقط یاد حرفش میوفتم...
"من تاحالا از امام رضا چیزی رو نخواستم که بهم نده ،میخوای بری برو،ولی من بهش شک ندارم"

پاسخ:
سلام
ان شاءالله که هرچه خیرتان است پیش آید
و من خیلی منتظرم تا ببینم چه می شود
و دلم مثل تو هی میجوشد و آرام می شود با ذکر السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا...
التماس دعای فرج
سلام
ممنون از حضورتون ،ان شا الله توفیق درک لحظات رمضان نصیبتون
پایدار باشید
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون از دعای پربرکتتان
ان شاءالله همه این لیاقت نصیبمان شود
التماس دعای فرج
یاعلی
سلام ممنون از حضورتون
ایام به کام باشه وارزوی قبولی طاعات وعبادات شما

پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین
التماس دعای فرج
یاعلی
سلام
خوش به سعادتتون
راستش خواستم برم ولی بازم نتونستم نمیدونم چرا نمیتونم خداحافظی کنم
منم بدجور دلم هوای گردان تخریب رو کرده هوای دوکوهه هوای کانال کمیل
راستی خوشبحالتون امام رضا ع میطلبتون
امام رضا ع اصلا دیگه منو نمیشناسه و منو یادش رفته
یه بار بگه بیا این برات زیارت منم بطلبه مشهد  خوشبحالتون
میدونید چیه من به این نتیجه رسیدم از نظر اونا بدا دل ندارن فقط خوبا رو میبرن پیش خودشون با افراد روسیاهی مثل من هیچ کاری ندارن
پاسخ:
سلام
هدف را ببینید 
و در کارتان وهدفتان ثابت قدم باشید
اگر می خواهید بمانید خودتان را بسازید که بمانید
البته مجبورید که بمانید مگر شما منتظر نیستید؟
اما قبول دارم انشان استراحت می خواهد و خودسازی
و عقیده تان را در مورد مشهد و امام مهربانی ها اصلا قبول ندارم
خود من یکی از روسیاهای عالمم
اما آقا گشت و گشت تا ی وقت خوب منو کشوند حرم ی جوری که نفهمیدم کی رفتم!
منتظر باشید و امیدوار آقا می خواهد یک وقت خوب بطلبدتان
مطمئن باشید و منتظر
التماس دعای فرج
سلام
ممنون بابت راهنماییتون
ولی اقا منو دوست نداره
پاسخ:
این حرفها و نا امیدی از حربه های شیطانه 
مراقب باشید
سلام عبادات شما هم قبول باشه...........مارو حتمن دعا کنی...........
پاسخ:
سلام 
ان شاءالله
محتاجم به دعا
التماس دعای فرج

خیلی خیلی دلم گرفته از ندیدنت

من زنده ام فقط برای اینکه ببینمت

تو هستی امیدی برای زنده ماندنم

خدا کند زنده بمانم تا ببینمت

اگر چه قابل نباشم به بیداری ای عزیز

مرا شبی بیا در خواب تا ببینمت

به جان عزیزت خسته شدم از این انتظار

طولانی شده انتظارت برگرد ببینمت

من برای آمدنت دخیل بسته ام

آرزویی نیست در دلم جز که ببینمت

صبر من از صبر هم خسته شده آقای من

خیلی وقت است که من منتظرم ببینمت

تنم، جانم همه چیزم به فدایت

ای دار و ندار ندارها کاش ببینمت

من و خیال تو و این جمعه های دلگیر

فقط خدا خدا می کنم  تا ببینمت

راستی این سوال آمده است در ذهنم

آیا وقتی تو میایی من هستم ببینمت؟


ببخشیدا سیر از گرسنه خبر نداره
اگه جای من بودید شاید همین حرفا رو میزدید
من ناامید نشدم گفتم دیگه منو فراموش کردند
ممنونم از حضور گرمتون

یا علی ع

پاسخ:
کاش منم سیر بودمو این حرفا رو میزدم
اما متاسفانه یا خوشبختانه راه بسیار است تا سیری!!!!
التماس دعای فرج
امیدوارم که هر چه زودتر کسالت ها رفع شود پست شما را خواندم عمیق صادقانه و صمیمی بود تشکر
پاسخ:
سلام
بسیار تشکر از لطفتان
التماس دعای فرج
با کوچ تو ای بانو؛ دیگر هیچ کاروانی در بیابان دلها، بی‌شوقِ کعبه یادت قدم نزد؛ که استواری امروزِ بنای دین، از برکت خشتِ نخستینِ توست
السّلام علیک ای نور کبری ؛ ای نیّره عظمی
وفات حضرت خدیجه(س)تسلیت باد
پاسخ:
سلام
ایام به شما هم تسلیت 
التماس دعای فرج
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۰ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
سلام انشالله.....
ممنون که سرزدید
التماس دعای فراووووووووون
پاسخ:
سلام
خوشحال می شم از دیدنت
محتاجم به دعا فراووووووووووون
۱۸ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۳ مرواریدان
سلام دوستم خوبی ، واقعا شرمنده 
سیستمم خراب بود و  نمی تونستم استفاده کنم . واقعا خودم هم ناراحت بودم که نمی تونستم سر بزنم . 
ان شاالله از امروز بتونم از خجالتتون در بیام 
محتاج دعای خوبان  هستم . 
پاسخ:
سلام
دشمنت شرمنده باشد
ان شاءالله بیش تر ببینیمت
التماس دعای فرج
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ زهرا زمانی
 زیبا بود و پر احساس
ممنون
پاسخ:
سلام
لطف داری
التماس دعای فرج
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۴ مرواریدان
پیامبر (ص) 
إِنَّ یَوْمَ الْجُمُعَةِ سَیِّدُ الْأَیَّامِ یُضَاعِفُ اللَّهَ فِیهِ الْحَسَنَاتِ وَ یَمْحُو فِیهِ السَّیِّئَات الکافی، ج3،ص414
 روز جمعه، سَرور روزهاست. خداوند در آن روز، بر حسنات مى افزاید ، گناهان را محو مى کند و درجات را بالا مى برَد.  
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر پر از معرفتت
ان شاءالله روزهای جمعه را به این سادگی ها از دست ندهیم
التماس دعای فرج
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۴ مرواریدان
دنبال تو گشتم گل نرگس همه جا را
بر دار برد عشق تو آخر سر ما را
بردی دل ما را ، دل ما را !
” اللهم عجل لولیک الفرج ”
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
با افتخار لینک شدید...
یا علی...
پاسخ:
ممنونم
التماس دعای فرج
سلام به روزم با پستی در ارتباط با اهدا عضو . از کامنت های خوب و موثر شما استفاده می کنم تشکر [گل]
پاسخ:
سلام
ان شاءالله می آیم
التماس دعای فرج
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۵ دختری از تبار تسنیم
سلام احوال شما؟؟؟
خدایی نکرده پست جدید نذاری ها... زشته...
پاسخ:
سلام
فکر آشفته که نوشتن ندارد
اما به همین زودی ها می نویسم
شاید هم مجبور باشم نقل مکان کنم
التماس دعای فرج
با عشق حسن(ع) من به جهان ناز کنم
افطارمو با نام حسن باز کنم
صد شکر که درک شب قدر رمضان
با جشن ولادتش آغاز کنم
ولادت باسعات امام حسن مجتبی برشما مبارک

پاسخ:
سلام
ایام مبارک
ان شاءالله ما رو هم دعا کنید
التماس دعای فرج
یادمان باشد اگر تنگی دل غوغا کرد
مهدی فاطمه (عج) تنهاست
از او یاد کنیم

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای فرج
سلام بار اول وبلاگتون میام.وبلاگتون جالبه چقدر مطالبش کپی پیس حرفای دل منه من با افتخار لینکتون میکنم .شما هم به من سر بزن اگه از وبلاگم خوشتون اومد لینکم کنید

.http://karami313.blogfa.com

منطق آسمانی.یا زهرا
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
نظر لطفتونه
با افتخار لینک شدید
التماس دعای فرج
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۸ منطق آسمانی
سلام یه سری مطالب و عکس هاتون خیلی به دلم نشست با اجازه کپی کردم.حلال کنید.یا زهرا
پاسخ:
سلام
خدا قوت
التماس دعای فرج 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">