شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

گم شدم

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ق.ظ

گم شدم

توی احساس های نامفهوم

امان از این احساس ها ...

اسم های متفاوتی دارند و هربار با یک چهره به دل بنده هجوم می آورند

-می توانی بنده را من تفسیر کنی یا بنده خدا، کدامش دلنشین است؟-

گاهی حسابی بین این احساس ها گم می شوم

مث امشب ...

امشب گم شدم و دست دوستان بهتر از آبم را هم گرفته ام و...

بردمشان تا ته گم شدن

یکی اشکش درآمد و رفت...

یکی آنقدر ماند که خوابش برد...

یکی چندین ساعت مانده بود حسابی گم شده بود و رفت...

یکی هم صدایش که کردم بهشت قم بود

خود خود حرم

و برایم دعا خواند و رفت...

چقدر بین اینهمه رفتن ها هم گم شدم

و بی خوابی به سرم زده

مثل آن وقت ها که عاشق شهدا شدم

عاشق شهید برونسی و مادرش...

یعنی این احساس که مرا و رفقا را گم کرده بود عشق است؟

عشق به چه اش را هنوز نفهمیده ایم

من و رفقا

اما دلم بی قرار چیزهایی است

تشنه ام ... تشنه صقا خانه حرم رضوی...

دلم گنبد طلا می خواهد


و بعدش بی قرار تشنگی می شوم

عطش می شود وقتی یادم می افتد دلم یک بام و دو هوای کربلا را می خواهد

بین الحرمین است دیگر هوایی ات میکند ...

چقد دلم برای شبستان و ایوان آینه حضرت معصومه -سلام الله علیها- تنگ می شود

چقد دلم زیارت مادر می خواهد اصلا...

بی نشانی اش بی قرار ترم ! می کند

می خواهم پرهای خیالم را ببندم و خوش خیالی کنم که شکسته بال نیستم

دلم می لرزد از هوای جنوب و بی لیاقتی امسال...

هومممممم

نکند تو هم گم شده ای رفیق؟

پ.ن: دعا کنید پیدا شویم همگی...



۹۴/۱۲/۱۶ موافقین ۳ مخالفین ۰
شکسته بال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">