شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

یادم نیستا ولی...

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ
خوب نگاش کن
تو رو نمیدونم  اما از من سه سال کوچیکتره
و 
انصافا ، 
خداییش، 
حضرت عباسیش، 
از من یه دنیا فاصله داره،
صاف ِ صاف ِ صافه،
 چقدر بی شیله پیله میگه یادم نیستا ولی....
چقدر صدای خراشیدش که غیرت رو هوار میکنه سر آدمهای بی لیاقتی مثل من!،
آرومم میکنه،
نهههههههه
 صب کن زیر و روت نکرد؟
 برای لبخند آقا چندماه توی کما بود،
برای لبخند آقا دوبار سکته کرد،
 برای لبخند آقا شاهرگشو داد،
و بالاخره برای لبخند آقا جونشو داد! 
و من برای نرنجاندن آقا چه کرده ام؟؟؟؟؟
 لبخندش پیشکش...
وقتی لبخند می زنه و میگه به کسی امید نداشتم وقتی این کارو کردم!
 انگار سالهاست می شناسمش
چقدر امثال علی نایاب شده
خوش بحال زمان جنگ! 
از این علی ها زیاد داشتند
 ما یکی اش را داشتیم از بس بدادش نرسیدیم، 
خدا آرزویش را داد...

پ.ن1: دانلود کلیپی که خود شهید علی خلیلی صحبت کردن و غیرتش را با صدای خراش خورده اش به رخ می کشد...
پ.ن2: این متن رو به همراه این کلیپ برای دوستام فرستادم زیبا نیست، اما برای یاد آوری خودم وقتی لبخندش را فراموش کردم معرکه است!
پ.ن3: آقا علی شهید از روز شهادتش حال دلم را بدجوری خراب کرده، برای دلم دعاکنید که زمین نخورد...

نظرات  (۲۰)

۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۶ داریوش عزیزی
خدایی قد رشهدا رو باید بدونیم 
به ما هم سر بزنید خوش حال میشیم 
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی!
پاسخ:
ان شاءالله که بدانیم
می آیم اگر قسمت باشد...
موفق باشید شما هم!
التماس دعاس فرج
دوست داشتم بگم اللهم توقیق شهادت...
ولی من میدانم شهادت که هیچ
به مرگ طبیعی مردن و کسی رو نرنجوندن هم سعادت میخواد..
خدایا خسته ام فکر نمیکنی باید بروم از زمین؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
ان شاءالله سعادت شهادت نصیب همه مان شود...
التماس دعای فرج
از تکرار جمله شهدا شرمنده ایم، شرمندم...
پاسخ:
سلام رفیق!
ان شاءالله روز محشر همنشینشان باشی ...!
التماس دعای فرج
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۵۹ مریم شکری هدایتی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام **** **** !                                                                            ممنون از نظرتون                                                                          باعث افتخاره که جز وبلاگ نویس های مدرسه و بسیج باشم و بتونم باهاتون همکاری کنم!

پاسخ:
سلام 
باعث افتخار منه که همکارای خوبی مثل شما دارم
ان شاءالله به همین زودی می بینمت
التماس دعای فرج
آدم ها آنقدر اسیر دنیایی سنگی شده اند که گاهی صدای جریان چشمه ها را نمی شنوند . 

سلام 
خیلی تاثیر گذار بود 
هر وقت عکس این شهید رو می بینم از خودم خجالت می کشم ،کار جامعه ما به جایی رسیده که برای امر به معروف باید شهید شد . 
التماس دعا دوستم 
پاسخ:
سلام
ان شاء الله گوش هایی شنوا پیدا کنیم و جرئتی والا که دیگر شهیدی ندهیم در این راه
محتاجم به دعا رفیق جانم

یکی از علما نقل می کند که شاعری به نام "حاجب" شعری سرود که یک بیت آن چنین بود:

               «حاجب! اگر معامله ی حشر با علی است...من ضامنم که هر بخواهی گناه کن!»

شب در خواب امیر مومنان(ع)را دید که با ناراحتی به او فرمود:

«شعر خوبی نگفتی!»

حاجب گفت:چگونه شعر بگویم؟

امام فرمود:«شعر خود را اینگونه تصحیح کن!»

حاجب! اگر معامله حشر با علی است...شرم از رخ علی کن و کمتر گناه کن!

پاسخ:
سلام
ان شاءالله در راه فرج آقا کمتر گناه کنیم با ذکر یاعلی!
التماس دعای فرج

شهید آوینی:
آری شهادت زیباست اما مثل مردم پای بیرق انقلاب ایستادن از ان هم زیبا تراست
شهادت در رکاب خمینی زیباست اما دفاع ازولی وفیقه حاضرازانهم زیباتر است
خون دادن برای خمینی زیباست اماخون دل خوردن برای خامنه ای از آنهم زیباتراست
ولایتی باشیم و بابصیرت...

پاسخ:
سلام ان شاءالله
ممنون از نظر زیباتون...
التماس دعای فرج
سلام دوستم 
سری به ما نمی زنی 
منتظر نظرات خوب شما هستم برای ادامه راه که خیلی راه گشاست 
التماس دعا 
پاسخ:
سلام
دوستم جونم! گرفتارم و دیر بهت سر می زنم اما میانه دعاهایم به یادتم...
التماس دعای فرج
کاش می شد که خدا اجازه ظهورت می داد
کاش می شد که در این دیار غربت و میان موج غمها به سکوت سرد وسنگین رخصت خاتمه می داد
کاش می شد جمعه ما شاهد ابروی زیبای تو می شد
التماس دعا در شب آرزوها 
پاسخ:
کاش می شد...
به یاد همه دوستان بودم
التماس دعای فرج...
ماه ماه من 
بنده بنده من 
رحمت رحمت من 
هرکه در این ماه مرا بخواند اجابت می کنم 
و هر که حاجات آورد ،عطایش کنم 
در ماه نور و رحمت محتاج به دعای خوبان هستم 
پاسخ:
یا من یعطی من سئله...
دعاگویت هستم دوستم توهم دعام کن
التماس دعای فرج...

دختر جوانی بر اثر سانحه ای زیبایی خود را از دست داد.

چند ماه بعد، ناباورانه نامزد وی هم کور شد.

موعد عروسی فرا رسید.

مردم می گفتند:



چه خوب! عروس نازیبا همان بهتر که شوهرش هم نابینا باشد.

20 سال بعد از ازدواج، زن از دنیا رفت.

مرد عصایش را کنار گذاشت و چشمانش را باز کرد.

چون او هیچوقت نابینا نبود

پاسخ:
ممنون از نظر تاثیرگذارتان
ان شاءالله یادبگیریم این درس ها را ...
التماس دعای فرج...
من جامانده زمینم .......
شب آرزوها گذشت و من دست خالی و زمینی ام
پاسخ:
سلام
ان شاءالله از ثواب ها بهره ای داشته باشیم و هیچ وقت دست خالی نباشیم...
التماس دعای فرج

شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند

ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم

غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .

 

پاسخ:
اللهم الرزقنا توفیق الشهاده
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۶ خورشیدقم(زهره سبزی)
سلام وعرض ادب
وبلاگ خورشیدقم بامطلب سرچشمه علم، تقوا و فضایل اخلاقی
بروز شد منتظرتان هستیم


پاسخ:
سلام
مطلبتان زیبا بود
اجرتان با حضرت معصومه(سلام الله علیها)
التماس دعای فرج
سلام
این پستتون متنشو تازه خوندم عالی بود ممنون
پاسخ:
سلام
التماس دعای فرج
" یــا صاحـــب الـــزمــــان "

آقای مـن !
مــولای مـن !
از قـدیــم گفته انـد :
" خلایـــق هــرچه لـــایــق " بی راه نگـــفـته انــد .
اقرار مـــی کنیم هنوز لیـــاقت حضور در محـــضر شما را پیدا نکرده ایــــم
که اگرغیـــر از این بـــود
هم اینـــک در زمان ظهـور و در حـــضور شما به سرمی بردیـــم .
" از ماســت که برماســــت "
آری، ما مـــستحق بلــــای غیبـــتیـم ؛
سزاوار چنــیـن سرنوشــتی هستـــیم ؛
تــو را نخواســته ایم ؛ به بی امامـــی " عــادت " کـرده ایم ؛
هنــوز باورمان نــشــده

" تا نیایی گره از کـار بشر وا نــشــود
پاسخ:
ان شاءالله شرایط ظهور امام زمان را مهیا کنیم
من و تو و همه ما!
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۵ خورشیدقم(زهره سبزی)
مژده ای یاران نگار آمد، نگار آمد ، نگار
بر تن هستی قرار آمد ، قرار آمد ، قرار
غنچه ی زهرا به بار آمد، به بار آمد ، به بار
عالم از یک گل بهار آمد ، بهار آمد ، بهار
میلاد امام جواد (ع) مبارک باد
پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم مبارک
مرا خیلی در این روزها دعا کنید گره ای بزرگ بر زندگیم افتاده!
التماس دعای فرج

سلام
احسنت واقعا زیبا نوشتید حرف دل رو زیبا مینویسید خدا خیرتون بده
جای هیچ حرفی نیست فقط میتوان گفت راهت پر رهرو...
پایدار باشید
یا علی ع
پاسخ:
سلام
ممنون از محبت کلامتان و امید گرما بخشتان
امید دارم که همه شیعیان ایران رهرو شهدا می شویم، ان شاءالله
التماس دعای فرج
 بر چهره ی زیبای محمد صلوات

بر گنبد خضرای محمد صلوات

سر تا به قدم آینه ی او زهراست

تقدیم به زهرای محمد صلوات
عید مبعث مبارک
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعای فرج
سپاس مهدی ام

سپاس که هستی و هستی ات، هستی ام را سبب شده

سپاس که حضور ات تمام وجود ام را شور زندگی داده

دعا کن مولای ام

دعا کن به ظهور برسم و تو را ظاهر ببینم

اللهم عجل لولیک الفرج...

پاسخ:
سلام
ان شاءالله
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">