شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

بی قرارم

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ

از بچه گی هایم هم عید را دوست نداشتم، عید که می شد دلم می گرفت... شاید می دانستم که حوالی یکی از همین عیدها دنیا قرار است خودش را سر من هوار کند

امسال کمی فرق داشت، کسی خودخواهی نکرد، و حتی زور هم نگفت!!!

خوش خیال بودن هم گاهی بدجوری کار دستم می دهد و یک خبر و شاید یک مهمان تار و پود خیال خوش را از سرم دور می کند، خیلی دور، مثل یک رویای دست نیافتنی...

روز 12 با استرسی لعنتی نیمه شب شد و یکهو همه چیز زیر و رو می شود

زمان می گذرد و فقط صدای خودخواهیشان است که سکوت تنهایی مرا می کوبد و می بلعد ...

این موقع است که بعد از ساعتها از چشمانم هم بیزار می شوم که نای همدردی با دل خونم را ندارد

این می شود که روز 13 را می خوابم، تا نشنوم، نبینم، وشاید هم چشمانم را رخصت دهم...

از جایم بلند می شوم-البته با کلی تلقین که "من دیگه گریه نمی کنم"- و چشمم به گنبد طلا در قاب روی دیوار خیره می ماند، هر چه رشته بودم پنبه شد!!! به همین سادگی و هق هق صدایم را خفه می کنم روی بالشم، و این درست لحطه ای ایست که "فقط"، او و حرم را می خواهم...

بالاخره بلند می شوم و می بوسم روی ماه حرم را...

حالا که "بیخیالی" را قبول می کنم، سراغ چیزی می روم که فکر نکنم، یک دنیا درس و کار و مسئولیت می شود گزینه های روی میز من... کمی حیران می مانم اما بالاخره همه را به لب طاقچه "به جهنم" می سپارم و لب تاب را روشن می کنم و لامپ را خاموش، تنها نور چراغ خمیده کوچه می آید داخل اتاق که خب به جای تحمل دیگر دوستش دارم...

نوحه می گذارم به یاد مادر، روضه ای به پا می شود، های های می گریم ، به یاد مادر غریبم زهرا، و آخرهایش هم یادی می کنم از مادرم زینب

و درست همین لحظه است که صدای ماشین عروس و عروسی هوار می شودروی بغض نشکسته گلویم و تاب نمی آورد... صدایم بلند می شود می ترسم از خودخواهیشان اما توانش را ندارم و بی خیال همه می شوم، شاید دلم به صاحب اشکهایم قرص است و خدا کند همین باشد


پ.ن: برای قرار دل بی قرارم دعا کنید که سخت محتاج دعای شمایم...


نظرات  (۲۷)

غرقاب غمم دگر مرا ساحل نیست  / جز اشک فراق دیگرم حاصل نیست

ای مرگ بیا!که زندگی کردن من  / بی فاطمه جز خوردن خون دل نیست . . .

پاسخ:
التماس دعای فرج

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها
التماس دعا
پاسخ:
سخت محتاجم به دعا
...گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم ... حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم …

باشه حتمن واست دعا می کنم........
پاسخ:
ممنون از دعای پاکتان
سلام ممنون از حضورتون و نظر زیباتون
داعتون میکنم دعامون کنید اگه میشه
پایدار باشید
یا علی (ع)
پاسخ:
سخت محتاج دعایم...
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۲۰ لاله های خونین آسمان
مادم رفت من اینبار تنها تر از هر بار شدم،با کوله باری از غم و غصه ...
من ماندم بقول شما دنیایی از کار و مسوئلیت که حوصله ی هیچ کاری را هم ندارم...
دعایم کنید...
آرامش بر باد رفته ام باز گردد!
پاسخ:
ان شاءالله درست می شه خانوم، توکل بخدا
التماس دعای فرج
سلام گرامی .ممنون از اینکه سراغ من میایید.از مزالب وبلاگتون استفاده کردم بسیار ممنون.خدا خیرتان بدهد یاعلی
پاسخ:
سلام مهربان!
مشتاق دیداریم! ان شاءالله این هفته تشریف بیارید...
التماس دعای فرج
امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا!
بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
پس قرارده بی نیازی درنفسش! یقین دردلش!
اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش!
و روزى پر برکت در زندگیش
پاسخ:
سلام
بی نهایت سپاس برای دعای پربرکتتان
ان شاءالله خدا به پاکی دعای شما قرار عنایت نماید
سلام شکسته‏ بال، خیلی خیلی همه چیز قابل لمس بود، بغضم گرفت، دوست ندارم انقدر با دلتنگی بنویسی، ولی متنت عالی بود.
انشاالله از این به بعد سرحال سرحال ببینمت.
دعام کن رفیق...
پاسخ:
سلام مهربانم!
ممنون که می خوانِیَم!
و من دوست ندارم همقطارم بغض کند -مثل آن همه بیماری که در سفر عنایتت داشتم!!!-
ممنون از دعای پر از حالت!
 و ممنون از نگاه مهربانت!
التماس دعای فرج
سلام
عبودیت یعنی اینکه تنها محرک زندگی خدا باشد
الهی بندگی را نصیبمان کن
پایدار باشید
یا علی ع
پاسخ:
سلام 
ان شاالله همیشه به یاد این محرک مهربان باشیم
الهی آمین
ممنون از محبتتان و التماس دعای فرج
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۴ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
حاجت رواباشین ایشالله
التماس دعا دارم
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان
محتاجم بدعا خیلی زیاد
ممنون از نظرت عزیزم خوشحال شدم
پاسخ:
سلام
ان شاءالله خدا صبر به شما و خانواده ایشان عطا کند
ممنون از حضور پر مهرت دوست خوبم
التماس دعای فرج

 

هم چاه سر راه تو باید بکنیم

هم اینکه از انتظار تو دم بزنیم

این نامه چندم است که می خوانی؟

داریم رکورد کوفه را می شکنیم
یا صاحب الزمان 

سلام امیدوارم خوب باشی 
التماس دعای فراوان 
پاسخ:
سلام
ممنون با دعاهای پاک دوستان بهترم
محتاجم به دعای فرج

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
با طرحی به مناسبت روز تکریم مادران شهدا به روزم
یازهرا(س)
پاسخ:
سلام
اجرتان با شهدا بسیار زیبا کار کرده بودین، لذت بردم
التماس دعای فرج

توی خط مقدم، هر وقت بیکار می شد یا نوبت نگهبانیش می رسید برای کنکور می خواند. خبر قبولیش تو پزشکی دانشگاه تهران، وقتی به خانوادش رسید که وحید رضا شهید شده بود.

بازنویس خاطره ای از کتاب «فانوس ها همه خاموش
پاسخ:
سلام
ممنون از یادبود غریبتان
ان شاءالله بتوانیم! بتوانیم مقابلشان سربلند بایستیم...
التماس دعای فرج و شهادت ما!
انشالله امتحانات به خوبی به پایان میرسه...

پاسخ:
ان شاءالله 
ممنون از دعای پاکتان
التماس دعای فرج
سلام عزیزم من وبلاگت رو لینک میکنم شما هم منو لینک کن
ممنون که به من سر میزنی نور چشمم
یاعلی
پاسخ:
سلام مهربان
شما خیلی وقته توی خلوت ما جا دارین
این هفته بسیار فیض بردیم
اجرتان با حضرت زهرا(سلام الله علیها) 
التماس دعای فرج
با
گـآهـی یـک ✘✘نـِــگـــآه حـَــرآم✘✘

شـَهـآدَت رآ بـَرآی کـَسـی کـﮧ لـیـآقـَت شـَــهـــآدَت دآرَد

سـآل هـآ عـَقَب مـی اَنـدآزَد

چـﮧ بـرسـَد بـﮧ کـَسـی کـﮧ

هـَنـوز لـآیـق شـَــهـــآدَت بـودَن رآ نـشـآن نـَدآده اسـت...

بروزم

پاسخ:
آمدم و فیض بردم اجرتان با حضرت زهرا(سلام الله علیها)
درسته لیاقتشو ندارم اما بازم میگم اللهم الرزقنا الشهادة
ایام مبارک
التماس دعای فرج
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۲۲ خورشیدقم(زهره سبزی)
سلام
ولادت حضرت خوبی ها رو بهتون تبریک میگم ، لبخند و نگاه حضرت خوبی ها بدرقه لحظاتتون در پناه حضرت خوبی ها لحظات زیباتون رو سپری کنید
بروزم منتظرتون هستم

پاسخ:
سلام
ایام به شما هم مبارک باشه ان شاالله
خداقوت مطالب ارزنده ای ارائه میکنید
ممنون از دعوت پرمهرتان
التماس دعای فرج

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست

سلام ولادت حضرت زهرا (س) بهتون تبریک می گم امیدوارم زیر سایه پر مهرشان موفق و سعادت مند باشید 

التماس دعا 

پاسخ:
سلام
ممنون از دعای پرمهرتان
ایام به شما هم مبارک باشه ان شاالله
التماس دعای فرج
دعام کن رفیق....
پاسخ:
محتاجم به دعا
قبیله ای که انسان در آن زندگی می خواهد،
کاری به کار قربانیان یا قهرمانان ندارد،
قربانیان و قهرمانان،
برخلاف جریان آب شنا می کنند.
وجدان ساده دلان را می آزارند و دیوانه هایی به شمار می آیند
که در دنیای عاقلان زندگی می کنند.
اگر میخواهی باعث دلهره و وحشتشان نشوی،
 باید ساکت بمانی یا دروغ بگویی""
سلام ممنون. بله حتما چرا که نه.
پاسخ:
سلام ان شاءالله سه شنبه می بینمت
التماس دعای فرج
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام **** ****.
بزرگیتون رو میرسونم.
بهشون بگم حلقه ** **** ****؟
چه شماره ای رو واستون بزارم.؟
پاسخ:
شماره همراهتو بذار عزیزم
التماس دعای فرج
شمـــــــــــــآ بــــــــآ افتخـــــــــآر ایـــــــــنک شدیـــــــــد.
پاسخ:
سلام
مفتخریم که لینک شماییم:)
التماس دعای فرج همسنگر نترس!;)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام **** **** ببخشید امروز همش مزاحمتون شدم سه شنبه تلفن رو بهتون میگم باتشکر
پاسخ:
سلام ان شاءالله، موفق باشی
التماس دعای فرج
بی مادریم حوصله شرح قصه نیست
خیلی قشنگ بود
تازه امروز اومدم میخواستم بیام وبتون که شما زودتر اومدید
خیلی دعام کنید محتاج دعاتونم
پاسخ:
سلام
خوش آمدید، رسیدن بخیر باشد ان شاءالله
محتاج دعایم...

۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۵۱ خورشیدقم(زهره سبزی)

باسلام واحترام

وبلاگ خورشیدقم به عنوان پاداش زیارت بروز شد تشریف بیارید منتظرحضورتون هستم


پاسخ:
سلام
ان شاءالله می آیم
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">