شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

جشن تولد من

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ

نتیجه بی خیالی یک ساله ام آمده 

ومن استرس یکسال بی خیالی را در همین دو روز تلافی کرده ام

ترس از آینده خوره جانم شده

تو نمی ترسی؟

اصلا آینده تو چه رنگیست؟چه شکلی دارد؟

می توانی فقط ده دقیقه راجع به آینده ات با ایمان صحبت کنی؟

ایمان به خودت و همان آینده و برنامه هایش؟

صبح روز اعلام نتیجه زود بیدار شدم که با خودم تنها باشم و اتمام حجت کنم با خود بیخیالم

که آهای مدعی پرادعا! نتیجه زحمت نکشیده ات را گرفته ای!!!

به قول خواهریم تا تجربه نکنم از حرفم کوتاه نمی آیم که هیچ!! افتخار هم می کنم به آن و عملم

اتمام حجت که تمام شد دست خودم را می گیرم حاضرش می کنم نازش را می کشم حتی لقمه صبحانه در دهانش می گذارم و دست آخر، دستش را محکم می گیرم و می برم توی کوچه ها که آرام بگیرد

آرام که شد با او مسیر همیشگی این 4 سال را میروم، 

انگار که منتظر همچین خبری بود! اختتامیه اردوی جنوب است

بی خیالی هایم شروع می شود

قید امتحانم را می زنم برگه را سریع تحویل می دهم و

دست خودم را که هنوز بهت زده است که می شود اسمش در زائران کربلا باشد؟می کشم و 

با خواهر مهربان تر از بهارم می دوم درون کوچه های بی قراری این 4 سال تا به سالن برسم

از تکان دادن پا بیزارم اما انگار چاره ای برای آرام کردن خودم ندارم جز همین کار!

وقتی اسم ها خوانده می شود فقط درد بودم و درد که می پیچید توی سرم

که هنوز نرسیده ای میوه کال دلم! منتظر بمان هنوز هم...

و تنها مرهمش اشک هایی است که بی اختیار می چکند از چشمهای بی نوایم

خودم را آرام می کنم و دست خودم را با عصبانیت می گیرم و بلندش می کنم 

سرم را که بر می گردانم چشمهای اشک آلود زیادی را می بینم که خودشان را درآغوش لیلای به مجنون رسیده اش انداخته اند و های های می گریند

واین می شود که دست خودم را رها می کنم تا بگرید

حتی در کوچه هایی که 4 سال با غرور در آن قدم گذاشته ام و شعار داده ام که محکمتر از این حرفها هستم

و باز هم آغوش مهربان خواهرم مرا همراه است

به کانون همیشه گرممان که می رسم با نوای کودکانه همسنگرانم رو به رو یم

خیلی کودک بودنشان را دوست دارم

برایم جشن تولد گرفته اند آن هم از نوع کودکانه اش!

کیک و شمع و بادکنک های رنگی و نوای هپی برث دی تو یووووووو

موقع شمع فوت کردن آیه الکرسی می خوانم که کودک مودب جمعمان برایم کربلا را آرزو میکند ومن چه دلشادم

آمین میگویم و با نفس های خود خود خودم فوت می کنم

کودکان شیدا می شوند و من هم!

بادکنک می ترکانیم بیخ گوش کلاس امتحان!

دل همه شان ضعف رفته که در این جشن مجلل باشند اما حیف که در حریم مهر یاران جا خوش کرده اند و من با تمام وجود خودم همه اینها را دوست می دارم

غوغایی است در دلم اما می دانم که باید شاد باشم و شادم

-از همین تریبون از همه دست اندرکاران تولد بیست و اندی سالگیم تشکر می کنم و فقط یک جمله را از خودم تقدیمشان می کنم "همیشه دوستتان دارم و هیچ وقت فراموشتان نمی کنم"-

سرم خلوت می شود و فکر می کنم که برای مرد ترین مرد دوران کودکی ام چه کادویی بخرم!

قدم می زنم میان هیاهوی آدمهای سرگردان تر از من!

انگار من هم غرق شده ام در این هیاهو

می رسم به مسجد 

گوشه نشینانش آمده اند با قرآن و مفاتیح و ساک و حوله و پتو و ...

بغض می نشیند روی دل غم زده ام که میوه کال دل! هنوز نوبتت نشده

انگار آن حوالی را می دوم تا نشنوم صدای ذوق و شوقشان را

مرد مهربان کودکیم روبه رویم است 

می بوسمش و در گوشش دوستت دارم را زمزمه می کنم

علی کوچولو صدایم می زند برای غافلگیری!

و با ترانه کودکانه علی و فاطمه لذت می برم از بودن خودم که چه زیبا فرشتگانی برایم تولد گرفته اند

می نشینم روی تخت روبه روی عکس حرم روی دیوار

آقایم هدیه تولدم را امسال نمی دهید؟

منتظر می مانم

سرم را که روی بالش می گذارم چشمم به چشمان مادر است

و مادر چه مهربان است و خندان

و این آخرین هدیه جشن تولد من است و چشمانم بی اختیار بسته می شوند...



پ.ن1: این روز را نوشتم که اگر روزی بی معرفت شدم معرفت همه شان تلنگری باشد برای آن موقع

پ.ن2: از همه تان ممنونم و دوستتان دارم

پ.ن3:وچقدر مهربانی تو، دخترخاله جان، که مهندس خطابم کردی و این روز یادت بود!

و تو مهربان ترین گندم دنیا خوشحالم که هنوز دوستم می داری و من چقدر دلتنگت هستم بانو!

نظرات  (۴۵)

۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۵ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
برو خودتو مسغره کـــن بسی زیاد
پاسخ:
مسخره نکردم
دعایت کرم
;-)
التماس دعای فرج
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۹ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
باش یادتون نره بســــــــــــــــــــــــــ...ــی زیادعام کنید

یاعلی
پاسخ:
محتاجم به دعا
علی نگهدارت
التماس دعای فرج

ای زینب(س)
تو کوه صبر باشی و من نگاهم به بی صبرانی باشد که ادعای اسوه بودن دارند ؟!
تو فرمانبردار امام خویش باشی و من غافل از امام حاضر و حیّ خود باشم ؟
یاری ام کن!

وفات حضرت زینب(س) تسلیت باد

 

پاسخ:
سلام 
ان شاءالله در ولایت حضرت زینب الگویمان باشند و بتوانیم رهروشان باشیم
ایام برشما هم تسلیت
التماس دعای فرج

السلام علی قلب زینب الصبور
سلام دوستم تولدت مبارک 
ان شاالله در پناه خدا باشی و بهترین ها نصیبت شود 
بهترین ها مثل دیدار یار 
دعا گویتان هستم دعا گویم باش 

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم از دعای پربرکتت برای زندگی من
و آرزویی بی نظیر برای روحم!
به یادتان هستم درست همان لحظاتی که دستم رو به آستان اله بلند شده
التماس دعای فرج

السلام علی قلب زینب الصبور
سلام
تولدت که گذشت و من دیر رسیدم ولی برایت عاقبت بخیری ارزو میکنمو دیدار روی مهدی...
ایام شهادت حضرت زینب تسلیت...
اگه امام رضا بطلبه مراسم ام داوود حرم باشم دعایتان میکنم مهندس......
پاسخ:
الهی که خوش بحالت
دلم را هوایی کردی تا خود باب الجواد که اذن دخول بگیرم از او
دلت شکست و به یادم بودی 
دعایم کن که سخت محتاج دعایم و دلتنگالتماس دعای فرج

السلام علی قلب زینب الصبور
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
سلام
ممنون از حضورتون خوشحالم که ایم جمله رو ازتون شنیدم خداروشکر میکنم
تولدتون مبارک ان شاالله سالهای خوبی رو گذرونده باشید و سالهایی خوب در پیش داشته باشید
پایدار باشید
یا علی ع
پاسخ:
سلام
ممنون از تبریک پرمهرتان
ان شاءالله همگی سرباز بیدار امام زمان باشیم
التماس دعای فرج

السلام علی قلب زینب الصبور
با چای دم روضه خراباتی و مستم

درویش نیم ، شیعه الله پرستم

خون می چکد از گوشه ابروم غمی نیست

در روضه زینب سر خود را بشکستم…

پاسخ:
سلام
ایام بر شما تسلیت
التماس دعای فرج

السلام علی قلب زینب الصبور
سلام
تولدتون مبارک ان شا الله عاقبت بخیر شوید
پاسخ:
سلام 
ممنون از دعای پر خیرتان
و ان شاءالله همگی از یاوران مولایمان باشیم
التماس دعای فرج

السلام علی قلب زینب الصبور
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۰ سید مهدی حسینی
سلام
خوبید؟؟؟
تولدتون مبارک
با افتخار فراوان لینکتون کردم
دعام کنید + شهادت
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
ممنون از محبتتان
سخت محتاج دعای فرجم
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۲۴ خورشیدقم(زهره سبزی)
باسلام وخسته نباشید
ممنون از حضورتان
وفات عمه بزرگوار امام زمان را خدمت ایشان و شیعیان حضرتش تسلیت عرض می کنم.


پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم تسلیت
التماس دعای فرج

دیگه نه

 

"شلوار پاره" ، نشونه "فقره"

 

نه "سکــوت" ، علامت "رضــایت"

 

دیگه   "حجاب"  هــمـ    "ارزش"   نیــســـت ..

 

دنــیـــــــــــــــای   غـــریـبـیــست،

 

چقـــدر ،

 

  ارزشـــــــــــها  "عــــــــــــــــــوض"

 

  شـده ...

 

 

 

پاسخ:
التماس دعای فرج
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۱۷ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
ایام شهادت بی بی حضرت زینب(س)تسلیت باد

التماس دعا
پاسخ:
ایام به شما هم تسلیت
سخت محتاج دعای فرجم
سلام.ممنون از نگاهتون...
ای که هستی امیر دلم
عمه سادات دستم را بگیر

اللهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ:
سلام
ایام تسلیت
التماس دعای فرج
راستی تولدتون هم مبارک.
ان شاء الله سالم و سعادتمند و در صراط مستقیم باشید همیشه...
پاسخ:
ممنون از دعای پربرکتتان...
التماس دعای فرج
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۸ دختری از تبار تسنیم
بابا قلم، بلد، نویسنده
ما انقدر رفیق نویسنده داریم و بی بهره ایم؟؟؟
پاسخ:
سلام رفیق خوب من!
قلم من آنقدر ها هم تعریفی نیست
فقط تو دعا کن حرف باطلی را ننویسد، نویسندگی و بلدی پیشکشش!
دستتان دردنکند برای تولدم باز هم!
التماس دعای فرج
ارزش قطره های باران را گلهای تشنه میدانند و قدر دوستان خوب را دلهای تنگ 
دلتنگ دیدار یاریم بیاییم برای دلتنگی خود دعا کنیم تا خدا رحمی به دلم تنگمان کند . التماس دعا 
اللهم عجل لولیک الفرج 
پاسخ:
ان شاءالله لایق دیدار شویم
برای لایقت هم دعا کنیم
التماس دعای فرج
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۱ خورشیدقم(زهره سبزی)
مهدی جان!
سئوالی ساده دارم از حضورت
من آیا زنده ام وقت ظهورت
اگر که آمدی من رفته بودم
اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در رکاب تو بمیرم
التماس دعای فرج

پاسخ:
دست گذاشتی روی حال و هوای این روزهای من!
ان شاءالله آقا ما را به یارب بپذیرد
ممنون از نظر شعری زیبایت
محتاج دعای فرجم بشدت

تو چه گفتی سهراب؟

قایقی خواهم ساخت ...

با کدوم عمر دراز؟

نوح اگر کشتی ساخت، عمر خود را گذراند

با تبر روز و شبش، بر درختان افتاد

سالیان طول کشید، عاقبت اما ساخت

پس بگو ای سهراب ... شعر نو خواهم ساخت

بیخیال قایق ....

یا که میگفتی ....

تا شقایق هست زندگی باید کرد؟

این سخن یعنی چه؟

با شقایق باشی.... زندگی خواهی کرد

ورنه این شعرو سخن

یک خیال پوچ است

پس اگر میگفتی ...

تا شقایق هست، حسرتی باید خورد

جمله زیباتر میشد

تو ببخشم سهراب ...

که اگر در شعرت، نکته ای آوردم، انتقادی کردم

بخدا دلگیرم، از تمام دنیا، از خیال و رویا

بخدا دلگیرم، بخدا من سیرم، من جوانی پیرم

زندگی رویا نیست

زندگی پردرد است

زندگی نامرد است، زندگی نامرد است

 

تا کی به شـکل خاطره ای گم ببینمت

درعطر سیب و مزه ی گندم ببینمت

من آن همیشه چشم به راهم به من بگو

یک جمعه در هزاره ی چندم ببینمت . . . ؟

یا مهدی (عج)
...

پاسخ:
شعری دردناک!
ممنون از احساس شعری تان به مولا
ان شاءالله دوستتان شِفای خیر توفیقشان شود
التماس دعای فرج

یا من اسمه دواء و ذکره شِفاء

دیدی کادو از آقا هم گرفتی! رفتی مشهد التماس دعا

پاسخ:
سلام رفیق!
خوشحالم که بالاخره آمدی
هنوز باورم نمیشه تا نرسم تو خود حرم هم باورم نمی شه!
محتاجم به دعا
دعا کن دست خالی برنگردم
حتما به یاد همتون هستم
سلام.

با "إِنَّکَ أَنتَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ..."
به روزم
یازهرا(س)
پاسخ:
سلام
حتما می آیم
اجرتان با شهدا
التماس دعای فرج

کودکی با پای برهنه روی برف ها ایستاده بود و به ویترین فروشگاهی نگاه می کرد.
زنی در حال عبور او را دید و دلش سوخت، او را به داخل فروشگاه برد و برایش لباس و کفش خرید و گفت: مواظب خودت باش!
کودک پرسید: ببخشید خانم شما خدا هستید؟ زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط یکی از بنده های خدا هستم.
کودک گفت: می دانستم با او نسبتی دارید!

پاسخ:
التماس دعای فرج

سلام بزرگوار

لطف میکنید

ممنونم از لطفتون

چشم ما نام شما را هم 3 بار مینویسیم

لطفا همین امشب قرائت فرمایید چون چله برای امشبه

برادر تخریبچی حق برادر را در حق ما تمام کردند

از همه شما دوستان ممنونیم

یا حق

پاسخ:
سلام
وظیفه است
ان شاءالله خدا شفایشان بدهد و به دل ما رحمی کند
اللهم اشف کل مریض

سلام مجدد

لطف دارید بزرگوار

چشم اسم این بنده خدا هم ثبت میکنیم

به احتمال زیاد چله امشب تموم میشه

اگر کسی دیگر مایل بوده که در این طرح شرکت کند لطفا شما برای ما کامنت بفرستید تا ما اسمشان را در چله ی بعدی شرکت دهیم ..

سپاس فراوان

پاسخ:
سلام
حتما ان شاءالله بفرمایید چله بعدی کی است خیلیها شرکت می کنند
اللهم اشف کل مریض
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۰۲ سید محمد علی صفری
سلام
بابت بد قولی ام برای نوشتن متنی که دادین عذر می خوام
امیدوارم حقیر رو حلال کنین
عواملی دست به دست هم داد که نتونم بنویسم متاسفانه
khakrize-khaterat.blogfa.com
پاسخ:
سلام
اختیار دارین این چه حرفی ست
از این مسائل پیش می آید برای هرکسی
همین که وبلاگی دارید از دنیای زیبایی ها ممنونتانم و مدیون
التماس دعای فرج
سلام
ان شالله خواهرمون به هوش میان و سلامتی کامل رو خدا دوباره عطا میکنه بهشون
دعاشون میکنم
خدا همه بیماران رو شفا بده
یا علی ع
پاسخ:
سلام
ممنون از دعای پاکتان
ان شاءالله که شفا پیدا کنند
التماس دعای فرج

سلام

بزرگوار

متاسفانه مریض ما هنوز بهوش نیومده ...

هیچ تغییری نکرده براش دعا کنید

یا حق

پاسخ:
سلام
متاسفم اما همیشه خدایی هست مهربان که می توان به حکمت های بزرگش امیدوار بود
ان شاءالله خبرهای خیر بشنویم
منتظریم و دعا می کنیم
التماس دعای فرج
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
**** **** من نه میتونم ادامه مطلب بزارم نه کلمه کلیدی
من چیکار کنم حتی همه مطالب گذشتمم ناقصه چرا ادامه مطلب نمیشه بزارم راهاشم درست میرم
کلافم دیگه
پاسخ:
سلام عزیزم
حتما مرورگرت مشکل داره
مثل اون دفعه که بچه ها نمی تونستن تو محیط تایپ کنن
مثلا با موزیلا یا اپرا وارد شو
التماس دعای فرج

خوشا به حالت آجی...

ما که چندوقته سعادت نداریم بریم

سلام مارو به آقای مهربانی هااا برسان بگو دلم خیلی براش تنگ شده

....

پاسخ:
سلام
ان شاءالله نصیب شماهم بشه به این زودیها
باید ببخشید اما به جا نیاوردم!
التماس دعای فرج
3 روز رفتم یه جایی که هیشکی نبود...
تولدتو از اونجا تبریک گفتم...
همون جایی که ساکم کنارم بودو یاسین دستم...
همون جایی که یه خط یاسین میخواندمو لب میجویدم...
که نکند بگویند جا نیست...
4 سال جا نبود...
اما امسال شد...
امسال لحظه اخر راهم داد...
شاید او هم برای امسالم که لحظه لحظه امید و نا امیدی بود دلش سوخت...
شاید دلش سوخت برای دوباره "گندم تک" شدنم...
من همیشه خدا "گندم تک" بودمو نمیدانستم...
اما این سه روز ارامم کرد...
من هم کربلا خواستم...
ارامش خواستم...
و حالا رهسپار کوی خورشید هشتمم...
دشت اول اعتکاف امسالم عالیست...
امیدوارم اخرینش نباشد...
دلم دیگر تاب تابِ عشق زمینی ندارد...

فرشته کوچکم تولدت هزاران بار مبارک ...
شاید گم شم...
شاید نیست شم...
اما همیشه در قلبم میمانی...
پاسخ:
سلام
خدا را شکر می کنم که گندم تک من در این ضیافت مهمان بوده
درست است سعادت حضور نداشتم امسال هم!
اما تو دعاایم کردی میدانم
و با دعای همه مهربانان است که مثل تو رهسپارم
امیدوارم کربلا عنایتت شود مهربان گندم دنیا
و تو هیچ وقت در قلب من گم و یا نیست نخواهی شد
التماس دعای فرج
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۴۹ حسین خوشنویس
سلام تولدتون مبارک
ایشالا عمر پر برکت داشته باشی در پناه خالق
ممنون که سر زدی 
راستی لینکتون تایید شد
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از دعای پربرکتتان
التماس دعای فرج

یک جمله ی زیبا از طرف خدا :

“قبل از خواب دیگران را ببخش ؛

و من قبل از اینکه بیدار شوید ، شما را بخشیده ام”

پاسخ:
التماس دعای فرج
سلام متنت عالی بود
کاری نکردیم همین که تورو خوشحال ببینیم کلی ارزش داره
ان شالله که همیشه شاد،تندرست و موفق باشی
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون از محبتت و ارزش پرمهرت که برای من قائلی
ان شاءالله همه دوستان شاد، تندرست و موفق باشند
التماس دعای فرج
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۱ دختری از تبار تسنیم
الان تو توی حرم آقا بودی و به همه ما پیام دادی، خوشحالم که بالاخره به دیدار آقا رسیدی، ولی امروز صبح که رفتیم پیاده روی جات خیلی خالی بود...
دست دوستیت برقرار...
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون که ساعت وصالم را در این خانه کوچکم ثبت نمودی
دوستان به جای ما 
التماس دعای فرج
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۹ عاشق ایران
سلام
تبریک میگم.
این اتفاق یک طرف قلم و روایت راوی یکطرف.

یرقرار باشید 
یازهرا س
پاسخ:
سلام 
ممنون 
می آیم خدمتتان ان شاءالله
التماس دعای فرج
سالروز شهادت امام موسی کاظم، باب الحوائج را خدمت

تمامی شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم . . .

پاسخ:
التماس دعای فرج
 به راستی که با ارزش ترین مردم کسی است که دنیا را برای خود مقامی نداند ، بدانید بهای تن شما مردم ، جز بهشت نیست ، آن را جز بدان مفروشید( تحت العقول ) 
ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) بر شما تسلیت باد 
پاسخ:
التماس دعای فرج
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۰ مریم شکری هدایتی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ***** **** من یه وبلاگ جدید درست کردم 
خوشحال میشم اگه سربزنیدونظرتون رو راجع به وبلاگم بگید
ممنون 

عید آزادی زن های اسیر است امروز / عید خلق است و خداوند قدیر ایت امروز

دامن مکه پر از مشک و عبیر است امروز / بشریت را فرمان خطیر است امروز

مبعث پیامبر رو بهت تبریک میگم گلم 

پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم مبارک البته با تاخیر
التماس دعای فرج
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۹ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
** عید سعید مبعث بر شما وبلاگنویس محترم مبارک باد **
با تصویری زیبا در رابطه با این عید سعید در خدمت شما عزیزان هستیم!
موفق و پیروز باشید
یا حق
پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم مبارک با کمی تاخیر
التماس دعای فرج
سلام !
ممنون که اومدین 
لینک شدید
پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم
التماس دعای فرج
گاهی دست خود ادم نیست... انشالله کارهای دانشگاهتم تموم میکنی...
الان با انرژی بیشتر به کارهات میرسی.....
پاسخ:
آره واقعا دست من نبود
همه چیز سفر را امام جور کرد همه چیزش را!
ان شاءالله با دعای شما

سلام علیکم
زیارت قبول باشه ورسیدن بخیر
پاسخ:
سلام
ممنون ان شاءالله نصیب شما هم بشه به همین زودیها
التماس دعای فرج
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۸ لاله هاى خونین آسمان
😭😭😭😥😥😥😥😢😢😫😫😫😖😖😖😖😭😭😭😭😭😭😭😭
من خیلى دیر رسیدم......خیلى......
تولدتون مبارک....     انشالله که قطار زندگیتون رو ریل هاى آهسته آمین و اجابت حرکت کند!!!!❤💚💗💜💙💛
���😫😫😫😫������😱😱😱😱😱😱😱😱😨😨😨😰😰😰😂😂😂😭😭���💛💙💜💗💚💢💢💢💢💢🌟🌟⭐⭐🌟🌟🌟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😰😲😲👽👽😠😠🙎👿💛👽💛من دیر دیدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم 
ممنون از هدیه پربرکت دعات
التماس دعای فرج
قول میدم 
پاسخ:
؟
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۱ لاله هاى خونین آسمان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹قول میدم  سال بعدمن اولین نفرى باشم که بهتون تبریک مى گه!!!!🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭���😱😱😱😱
پاسخ:
سلام
ان شاءالله دست شما دردنکنه
خوشحالم می کنی;-)
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">