شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

شکسته بال

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ق.ظ

سلام آقای مهربانی ها

یک سال با حسرت گذشت و ...

یک سال با هزار امید شروع شد...

امید دارم امسال لایق دیدار شوم

مثل همان هایی که لحظه نو شدن سال کنارت بودند

یا مثل کبوترانی که با صدای نقاره ها بال گشودند و تا آسمان بی کران طلای گنبدت بال زدند و بال زدند و ...

نمی دانم چرا این روزها حسود شده ام

به همه کسانی که راهی دیدارت بودند

به همه کسانی که مقابلت زانو زده اند و اشک شوق وصال می ریزند

و به همه بیماران دخیل بسته هم حسودی ام می شود!

حتی به همه آنهایی که از راه دور نیز سلامشان را می پذیری!!!

و من نالایق !

هنوز هم شکسته بالم!

پسر فاطمه(سلام الله علیها) اذن دخولم نداد...

شوق پروازی ندارم...


سال نو مولایمان را فراموش نکنیم

مولا داغدار است

منتظران مولا 

کاری نکنیم به خانوم سیلی بزنیم

که مولا رو بگرداند از ما

نظرات  (۱۶)

سلام...............$$$...............................................$$$
...........$$$...............................................$$$
....................................................................
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$
...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$
...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$
.................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$
...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$
......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$
.....................................
....................................$
.....................................$$
...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.........................$
...............................$$......................$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$
.........................$$$................$$$
پاسخ:
سلام 
ممنون
سال نو مبارک و زهرایی
التماس دعای فرج

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها
سلام...دل منم خیلی واسه مشهدالرضا تنگ شده!!!
واسه یه حرم یه گنبد که بشه ملجا آرامشم.
واسه اینکه برم وبا آقام عهد کنم ، که تو زندگیم درس می خونم ، همتم به کار می بندم که روزی بتونم خادم زاوراش باشم!
ازش خواهش کنم که نذاره توی راهم طعم تلخ شکست بچشم!!!
پاسخ:
سلام
ان شاءالله امسال یه وقت خوب آقا همه آرزومندای حرمش رو بطلبه

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
سلام ،ممنون بابت حضور و نظرت 
وبلاگتون رو لینک کردم 
اگر تمایل داشتید وبلاگ بنده رو هم لینک کنید 
التماس دعای عاقبت به خیری  
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاه پرمهرتان
وبلاگ شما هم لینک شد
التماس دعای فرج
سلام هم قطار، انشاالله به همین زودی ها قسمتت می شه، آقا مهربان تر از این حرفهاست،
دیشب خواب دیدم من و تو و چند تا از رفقا داریم میریم مشهد،
دعام کن
پاسخ:
سلام
خیره ان شاءالله
ان شاءالله روزی همه آرزومندای آقای مهربانی ها بشه
التماس دعای فرج همسنگر

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
سلام.خداقوت!
از اینکه به وبلاگم سر زدیدممنونم...
خدا نصیب کنه راه افراد درستکار رو...
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
همت هم می طلبد...
التماس دعای فرج
یا مقلب القلوب و الابصار/ مادری بود و آتش و دیوار

یا مدبر الیل و النهار/ مادری بود و یک در و مسمار

یا محول الحول و الاحوال/ مادری غرق خون و رفت از حال...
پاسخ:
اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها
دلم مشهد میخواد ولی امام رضا (ع) باهام قهره
پاسخ:
دل من بال بال می رند برای ایوان طلا، صحن انقلاب، مسجد گوهر شاد و ...
آقا جوابم کرده...
ان شا ءالله امسال قسمتمان شود همگی....
به حق عزای مادرم زهرا(س)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
سلام ممنون از حضورتون بازم بهم سربزنید
شما باافتخار لینک شدید

پاسخ:
ممنون از محبتتان
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۳۶ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
سلام خعلی ممنون نظرلطفتونه
التماس دعاشدید
یاعلی
پاسخ:
محتاجم بدعا خیلی خیلی خیلی

امام حسین (ع) : هر یک از دو نفـرى که میان آنها نزاعى واقع و یکـى از آن دو رضایت دیگرى را بجـویـد ، سبقت گیـرنـده اهل بهشت خـواهـد بــود.
پاسخ:
ان شاءالله از عمل کنندگان باشیم
ممنون از حضورتان
التماس دعای فرج

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
نگاهم رو به سمتِ تو ؛ شبم آیینه ی ماهه
دارم نزدیکتر میشم ؛ یکم تا آسمون راهه

به دستای نیازِ من ؛ نگاهی کن ازون بالا
من این آرامشه محضو ؛ به تو مدیونم این روزا

تو دیدی من خطا کردم ؛ دلم گُم شد دعا کردم
کمک کن تا نفس مونده ؛ به آغوشه تو برگردم

تو حتی از خودم بهتر ؛ غریبی هامو میشناسی
نمیخوام چترِ دنیارو ؛ که تو بارونِ احساسی

خدایا دوستت دارم ؛ واسه هرچی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که ؛ ازم حالم رو پرسیدی

بازم چشمامو می بندم ؛ که خوبی هاتو بشمارم
نمیتونم ! فقط میگم : خدایا دوستت دارم . . .
پاسخ:
ممنون از محبت شعریتان

خدایا دوستت دارم . . .

کاش می شد بچه ها را جمع کرد
سنگر آن روزها را گرم کرد
کاش می شد بار دیگر جبهه رفت
جنگ عشقی کرد و تیری خورد و رفت

پاسخ:
کاش میشد فرج را نزدیک کرد
مولایمان را از عذاب شیعیان آزاد کرد

اللهم عجل لولیک الفرج
وقتی به خدا فکر میکنم و لبخندش در ذهنم جان می گیرد می فهمم که در این دنیا هیچ چیز ارزش ماندن ندارد...
پاسخ:
التماس دعا
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۴۳ خورشیدقم(زهره سبزی)
سلام ممنون از حضورتون
باافتخارلینک شدید

پاسخ:
سلام 
ممنون از محببتان
شما هم لینک شدید با افتخار
التماس دعای فرج
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۴۲ خورشیدقم(زهره سبزی)
سلام

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه

خدمت شما تبریک  عرض میکنم

پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم مبارک و فرخنده 
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">