شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

بغض

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ

حسرت دیدن گنبد طلا حرمت

داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه

اونقدر از تو دور شدم

که این روزا حس میکنم

غم غربت یه دنیا

روی شونه ی منه

اونقدر از تو دور شدم

که این روزا حس میکنم

همه ی جهان فقط قد یه زندونه برام

من که عمریه هواییه یه بار دیدنتم

بگو پس کی نوبت من میشه پابوست بیام

emam reza

میدونم پاتوق هرچی دل شکستس حرمه

هرکی از غربت این زمونه خستس حرمه

هر کی از دنیا بریده این روزا سمت توئه

هرکی هرچی که دره به روش بستس حرمه


۹۲/۱۱/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
شکسته بال

امام رضا

زیارت

نظرات  (۲)

سلام
پست با صفایی بود، درست مثه حرم امام رضا ع!!!
حدس می زنم از دوستای من باشین، آخه خیلی زود وبلاگ من و پیوند زدید، اگرم اشتباه می کنم دوست دارم بدانم چرا وبلاگم و انتخاب کردید؟

زیر سایه حضرت دوست سربلند باشید...
پاسخ:
سلام
همسفر کربلای ایرانم بودی
دلم بهانه گیر شده
جز به رضا نمیدهد رضا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">