شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

انتظار منفی

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ب.ظ

چند روز پیش با هزار ترفند و دعا و مناجات و هزار توسل حال دلم را خوب کردم

بهتر از همیشه و امیدوار!

اما امروز حاج آقای کفبل آب پاکی را روی دست دلم ریخت و ...

گاهی چقدر متوقع میشویم 

من همیشه به یاد امام زمانم، من امام زمان رو دوست دارم، من عاشق امام زمانم، من برای امام زمانم اصلا!

و آخرش بفهمی ک همه این منم منم ها اشکال کار توست و وسوسه شیطان

درد دارد، انتظار منفی درد دارد!

و از همه دردناک تر این که تو آب از سرت گذشته و فقط می توانی به آقا بگویی این گردن من و شمشیر شما!

حقیقت را اگر بگویم می ترسم از روزی که آقا می آید

چون به تمام معنا بیست و اندی سال را فقط گند زده ام و هم قطار شیطان بوده ام

نمی دانم پای عمل چقدر مردش هستم

اما امروز بعد آن همه فکر و زاری و تفکر به این نتیجه رسیدم که هرچه آقا بخواهد

اصلا شاید آقا عده ای را برای قربانی کنار گذاشته اند

راضیم به رضایش!

فقط زودتر بیایند ...

اللهم عجل لولیک الفرج

و اما امشب تولد دردانه آقای مهربانی هاست و

من حاجت دلم را محکم ِ محکم گره زده ام به دستان آقا جوادالائمه(ع) تا ببرند نزد امام رضا(ع) و ایشان بگشایند

تو هم حاجتی داری؟ بسم الله

امشب وقتش است

می شود مراهم دعا کنی؟

حال دلم رو به قبله است...

نظرات  (۲۰)

۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۳ تسنیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه
چهره بگشا که رخسار تو دیدن دارد

سخن از لعل تو ای دوست شنیدن دارد

اگر ای مه ز ره مهر بیایی چه شود؟؟؟

نظری جانب عشاق نمایی چه شود؟؟؟


خدا کنه باقی عمر و گند نزنیم...
خدا کنه به یه درد آقا بخوریم...

تا حالا به این فکر کردی، اگه نبودی چه اتفاقی می افتاد؟ اگه نبودی به کجای دنیا بر میخورد؟(با خودم هستم ها)
پاسخ:
سلام رفیق!
ان شاءالله که راهی برای وصال پیدا کنم با دعای شما!
نمی دانم اگر نبودم چه میشد، اما حالا که هستم هر طور شده باید برای کسی که عاشقم است قدمی بردارم
حتی اگر عشق مرا نپذیرد!
التماس دعای فرج عزیز!
خدا به فرشته ها شعور داد، بدون شهوت؛
به حیوان ها شهوت داد، بدون شعور؛

و به انسان هر دو را ...؛

انسانی که شعورش بر شهوتش غلبه کند؛ از فرشته ها بالاتر است؛

و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه کند؛ از حیوان، پست تر....
پاسخ:
التماس دعای فرج
خدا به فرشته ها شعور داد، بدون شهوت؛
به حیوان ها شهوت داد، بدون شعور؛

و به انسان هر دو را ...؛

انسانی که شعورش بر شهوتش غلبه کند؛ از فرشته ها بالاتر است؛

و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه کند؛ از حیوان، پست تر....
هر روز من و خداوند فراموش می کنیم 
او خطاهایم را و من لطف های او را 
.............
سلام هم سنگر به امید روزهای خوب از جنس ظهور 
التماس دعا 
پاسخ:
سلام
گاهی خطاها آنقدر بزرگ می شوند که تو حتی انتظار بخشیده شدن را هم نداری
اما به لطف نعمت امیدواری خدا، همچنان به رحمتش امید داریم!
الهی!!! که همان شود که تو می گویی..
سخت محتاج دعای فرجم!
حضرت امیرالمؤمنین (علیه‏السلام) فرمودند:
اى مردم! به خدا سوگند من هرگز شما را به هیچ طاعتى فرا نمی ‏خوانم مگر آن که خود بر شما. در عمل به آن. پیشى مى‏جویم و از هیچ گناهى بازتان نمی ‏دارم و نهى نمى‏کنم. مگر آن که پیش از شما، خود را از عمل به آن باز می‏دارم.
نهج البلاغه، خطبه173
---------------
سلام خیلی زیبا بود ،انتظار منفی 
خدا ما رو فقط به حق بزرگی هایش ببخشد وگرنه عمل ما که فقط انتظار منفی است .
ایام ولادت مولود کعبه رو به شما تبریک می گم . 
التماس دعای فرج 
پاسخ:
سلام
ممنون از حکمت گهربار مولایم علی(ع)
و همین طور است که تو می گویی و وای بر ما که انتظارمان مولا را دورتر می کند
ان شاءالله بسازیم انتظار مثبت را...
ایام بر شما هم مبارک
التماس دعای فرج

یـ×ـآعــ ـلـے(ع)
سلام
دعاگویتان هستم دعایم کنید
پاسخ:
سلام
دعاگوی همه منتظران مولا هستم
ان شاءالله ایام بر شما مبارک و فرخنده باشد
التماس دعای فرج

یـ×ـآعــ ـلـے(ع)
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۱ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
سلام
اپم منتظرتونم سریع بیاین
پاسخ:
سلام
آمدم کمی سریع!
ان شاءالله موفق باشید و همانی که قانعید به آن نصیبتان شود!
ایام بر شما مبارک و فرخنده 
التماس دعای فرج

یـ×ـآعــ ـلـے(ع)
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۹ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
سلام ممنون بعله دیگه چوکنیم وقتی ولی امربنده تاج سربنده تحریم کنندماجزتسلیم کاری نمیکنیم:)
فقدجون هرکی دوسش داریدتنهام نذاریدا.
منتظرنظرات زیباتون هستم
یاعلی
بسی زیاددعایمان کنید
پاسخ:
دعای خیر را بدرقه راهت می کنم
التماس دعای فرج

یـ×ـآعــ ـلـے(ع)
سلام ایام ولادت مبارک 
با دو پست جدید به روزم خوشحال میشم ببینمتون 
التماس دعای فرج 
پاسخ:
سلام 
ایام بر شما هم مبارک و فرخنده
حتما میآم کمی زودتر...
محتاج دعای فرجم...

یـ×ـآعــ ـلـے(ع)
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۳ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
من میگم امتحانام داره شروع میشه بعدشمامیگین برنامه تلویزیونی فلان ساعت وفلان روز؟؟؟؟
پاسخ:
◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕ کمی هم برای معرفت وقت بگذاری طوری می شود؟
یک ساعتت هم برای حاج حسین بذار
ضرر نمی کنی
التماس دعای فرج

یـ×ـآعــ ـلـے(ع)
سلام
ایام میلاد امیر المومنین(ع) مبارک و فرخنده
برنامه راز با حضور حاج حسین یکتا
23 اردیبهشت ساعت 22:15
شبکه 4 سیما
التماس دعای فرج
یـ×ـآعــ ـلـے(ع)
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۵ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
باشه باباچرامیزنید؟؟
میبینم والسلام
خدانگهدار
پاسخ:
ای بابا
من غلط بکنم شما را بزنم
بشکند دستی ک بخواهد  ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕ را بزند
التماس دعای فرج
سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون خدا خیرتون بده در جریان این برنامه نبودم متشکرم
پستتون واقعا با احساس حرفها دارد احسنت نمیدونم چی بگم عالی هست التماس دعا وقته حال خوش خلوت و دعا
بسیار عالی عالی عالی
پاسخ:
سلام
اختیار دارید وظیفه بوده
ان شاءالله که استفاده کرده باشید
من سخت محتاج دعای بندگان خوب خدایم 
بنده رو در این شب های عزیز فراموش نفرمایید
التماس دعای فرج

علی بر محمد اضافه نشده است. علی را گرفته ایم تا محمد را گم نکنیم.

دکتر شریعتی

 

پاسخ:
ممنون از حمایت همیشگی تان
ان شاءالله رهرو راه شهدا باشیم
التماس دعای فرج
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۸ خورشیدقم(زهره سبزی)

 

ای زینب(س)
تو کوه صبر باشی و من نگاهم به بی صبرانی باشد که ادعای اسوه بودن دارند ؟!
تو فرمانبردار امام خویش باشی و من غافل از امام حاضر و حیّ خود باشم ؟
یاری ام کن!

وفات حضرت زینب(س) تسلیت باد

پاسخ:
سلام 
ایام بر شما هم تسلیت
و محتاج دعای خوبان هستم
التماس دعای فرج
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۴ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
خخخخ خب باشه

امشب اخرین شبیه که میام شاید(اگه طاقت بیارم)

ولی بازم گفتماشاید...

دعام کنیدبسی بسی بسی زیاد

یاعلی
پاسخ:
ان شاءالله خیر باشد و موفق باشی
در تمام لحظه هایی که نیستی و دلم تنگ می شود دعایت می کنم
التماس دعای فرج
چشم و هم چشمی جدید خانومها:
خانوم اولی :ما دیگه برای این مرحله ی یارانه ثبت نام نکردیم...
خانوم دومی :وا! یعنی مرحله ی قبل میگرفتین؟!
خانوم سومی :حالا این یارانه یارانه که میکنین اصن چی هست؟!!!!
پاسخ:
تعدادشنا هم کم نیست;-)
التماس دعای فرج
سلام علیکم.خواهرمون در وبلاگ چفیه و پلاک به کما رفتند.برای بهوش آمدن و سلامتی ایشان دعا کنید

از لینکهای وبلاگتان بخواهید برای ایشان دعا کنند

http://chafievapelak.blogfa.com 
پاسخ:
سلام
متاثرم که مریم بانو هنوز در کما هستند
ان شاءالله به زودی زود به جمعمان می آیند
اللهم اشف کل مریض
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۰۹ خورشیدقم(زهره سبزی)
سلام
اللهم اشف کل مریض
از دوستان هم خواهش میکنم برای سلامتی خواهرمون دعا کنند
پاسخ:
سلام 
لطف می کنید
«نمی دانم پای عمل چقدر مردش هستم»
این جمله را همه‌ی ما باید بخاطر بسپاریم؛ خیلی‌ها ادعا کردند ولی به خط پایان نرسیدند!
پاسخ:
همین طور است چون در زمان امام حسین (ع) هم کسانی به جنگ با او رفتند که در رکاب علی (ع) جانبازی ها کرده بودند
و کسانی به جنگ هم نرفتند اما به یاری امام زمانشان نرفتند
ان شاءالله که خودمان را مرد عمل بسازیم تا زمان ظهور که ان شاءالله نزدیک باشد
ممنون از دقت شما و نظر خوبتان
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">