شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

آمین

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ

دلم از آن دعاهایی می خواهد که آمینش را تو بگویی!

و من دلم قنج برود از یک دعای مستجاب

شاید یکی در تمام طول عمر

و همین برای من بس است

غیر از این ست؟

و تو میدانی دعای من چیست

یک دعاست و صدتقاضا!

گفته اند قسم بدهیم به اشک های عمه زینب (س)!

تو حتما قبول می کنی!

آقا جان به اشک های عمه زینب (س) قسمت می دهم

عیدی مرا هم در کنار اجابت دعای خوبان بدهی

گوشه چشمی را هم قبول دارم

اما!

نذر کرده ام برای آمین آقاجانم انتهای دعای پر از دعایم!

نذرم قبول است؟؟


پ.ن: عید بندگیتان مبارک و التماس دعای فرج

۹۴/۰۴/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
شکسته بال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">