شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شوق پرواز

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۷ بغض
  • ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ دوست
  • ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ بهشت

آخرین نظرات

پیوندها

چند شبی با خدا

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ

دنبال دلیلم برای حالی که این چند شب داشتم

عزیزی می گفت حق داری اما اگر پیدا نمی کنی دلیلش را

به خود حضرت متوسل شو، جوابت را می دهد

خیلی خواستم اما جوابم را نداد

می دانم جواب را به دستم می دهد اما کاش توی همین شبها جوابش را می گرفتم 

تا می توانستم خدا را در آغوش بکشم و آرام آرام در آغوشش بگریم و او هم آرام آرام نوازشم کند

آرام آرام زار بزنم صد بند جوشن کبیرش را

پناه بگیرم زیر قرآن عظیمش

قسم بدهم به ارزشهای عالم که فقط پانزده تا هستن!

بِکَ یا الله ... بِمُحَمَّدٍ ... بِعلیٍّ ... بِفاطِمَةَ ... بِالحَسَنِ ... بِالحُسَین ِ ... بِعلیّ بنِ الحُسین ... بِمُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ ... بِجَعفَر بنِ مُحَمَّدٍ ... بِموُسی بنِ جَعفَر ٍ ... بِعلیِّ بنِ مُوسی ... بِمُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ ... بِعَلِیِّ بنِ مُحَمَّدٍ ... بِالحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ ... بِالحُجَّةِ.

و او آرام آرام در گوشم نجوا کند ، بخشیدم تو را...

به آخرش که می رسد، مداح فریاد می زند آقا کجایی؟! کجا قرآن بسر داری؟! کجا برای "ما" دعا می کنی؟! آقا کی می آیی؟!

کمی به اطرافم که نگاه می کنم

خیلی ها نشسته اند و حرف می زنند و می خندند

خیلی ها هول رفتنند

خیلی ها خوابند

خیلی ها مثل منند و بی معرفت! خشک شده اند...

فقط چند نفر! منتظرند

ای مداح! تو چه انتظاری داری که آقا بیاید...

ببخش آقا، بنویس برای تک تکمان:

"حر خواهد شد..."

بند 99 جوشن کبیر بودم 

همان خانم مهربان به من زنگ زد

همانی که توی صحن آزادی کلی حرف زدیم

همان جا بود و می گفت خیلی به یادت بوده ام

دلم شکست...

کاش منم کنارش بودم

کنار مهربانی که آقا امام رضا آنقدر دوستش داشته که بیمارش کرده تا از مشهد بیرون نرود

بماند آنجا و فقط توی بیمارستان مشهد درمان شود

توفیق اجباری!

همان شب می گفت این درد را دوست دارم

مرا همنشین آقا کرده

آنقدر دلم گرفته از عکس هایی که از غزه می بینم و بچه ها...!

حتی نمی توانم بنویسم ازشان

فقط نگاه می کنم و گریه می کنم

اما اینجا خوب حال تک تکمان را توصیف کرده

دعا کنیم برای سرنوشت این بچه های بی گناه و مادرانشان...

*عکس ها آنقدر دردناکند که بخاطر حال برخی از دوستان عکسی نمی گذارم*


پ.ن1: راستش می خواستم یک سری کارها را در دانشگاه  ببوسمو بگذارم کنار...!

اما نشد، حاجی نگذاشت، کاش فقط اجازه نمی داد، آتشم زد، احساس خاکستری دارم!

پ.ن2: دعا کنید درست تصمیم بگیریم، آقا روی تک تک مان حساب کرده، حسابش را به هم نریزیم...

پ.ن3: ان شاءالله به همین زودیها مهمان امام مهربانی ها شویم همه مان...

نظرات  (۲۶)

ببخش آقا، بنویس برای تک تکمان:

"حر خواهد شد..."


سلام

دلنوشته هاتون عالیه

خداقوت

پاسخ:
سلام
لطف دارید 
دعا کنید دلهای جوان را
التماس دعای فرج

دیکته زندگیمان پر از غلط است


ولی نگران نباش


خودش گفته قبل از نمره دادن...


اگر پشیمان شوی


غلطهایت را پاک میکنم!

پاسخ:
سلام
ان شاءالله غلط هایمان پاک شود
به همین زودیها...
آقا خیلی منتظر است...
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای فرج
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۱ مرواریدان
سلام خیلی حست را زیبا نوشتی ، احسنت 
الهی به حق صاحب این زمان حاجت روا بشی و کمکی به مردم بی دفاع غزه که دلم رو بد جور شکسته است .    
پاسخ:
سلام
لطف داری دوستم
ان شاءالله دعای خیرت به این زودیها در حق مردم مظلوم غزه مستجاب شود
التماس دعای فرج
انشاالله به زودی نصیبت بشه...
واقعا جا همه تو حرم خالی بود...
پاسخ:
سلام
ان شــــــــــــــــــــآءالله
بازم رفتی یاد ما باش...
التماس دعای فرج

جوانمردی را دیدم که در دستی آب داشت و در دستی دیگر آتش
به او گفتم کجا می روی؟...
در جوابم گفت: میروم آب در دوزخ ریزم و آتش در بهشت کنم...
تا کسی خدا را نه از بیم آتش پرستد نه از شوق بهشت!


خدا را برای خدا باید خواست.....

پاسخ:
ان شاءالله روزی برسه که عشق خدا به معنای واقعیش تو دل همه ما جا خوش کنه
التماس دعای فرج
سلام
ممنون از حضورتون ، زیبا نوشته اید از حقایقی که دلهای زیادی اعتراف آن را گذاشته اند برای روزی بعد ، روزی که شاید دیگر هیچوقت  نیاید
بسیار عالی
اللهم عجل لولیک الفرج
پایدار باشید
یاعلی ع
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر پر محبتتان
ان شاءالله طاعاتتان مقبول درگاه حق باشد
التماس دعای فرج
حاله دلم خوب نیست...
این سه روزو خونه بودم و با حرمه اقا احیا گرفتم...
وقتی صحنو میدیدم آروم میشدم...
تا به حال تو هیچ سفری انقد حاله دلم عجیب نبود...
من پارسال فقط یه جمله تو دل شب به آقا امام زمان گفتم...
وهمه چی از نیمه شعبان شروع شد...
و امسالم دقیقا شب اول شعبان...
اونم کجا؟؟؟
حرم امام رضا...
روزایه سردرگمیه عجیبیه...
حتی از اون اولا بیشتر...
اون موقع میدونستم کارم چیه...
اما الان نمیدونم...
حکمت اعتکاف یوهویی رو نمیدونم...
حکمت سفر یوهویی رو نمیدونم...
حکمت اتفاق سفرو نمیدونم...
نمیدونم چی میخواد بشه...
همه رو میدونمو نمیدونم...
فقط چشممو دوختم به خدا...
خیلی دعام کن آجی...
پاسخ:
سلام
ان شاءالله خیر است همه این یهویی ها
توکه بخودش سپردی، دیگه نگرانی چرا؟!
منتظر خبرهای خوبت هستم
التماس دعای فرج
قشنگ بود...
ممنون
پاسخ:
لطف داری عزیزم
التماس دعای فرج
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۸ بیسیم چـــی
سلام
با مجموعه صوتی مردان بی ادعا... بروزیم
منتظر شما هستیم
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ان شاءالله می ایم
خدا خیرتان بدهد
التماس دعای فرج
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۰۵:۴۳ دختری از تبار تسنیم ...
سلام

این روزها که شیعه کشی رخ نموده است
شاید نوید آمدنت را دلالت است
آقا شکایت دلمان را کجا بریم
عجل علی حضور شما اوج حاجت است
پاسخ:
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای فرج
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۰۱ دلتنگ گل نرگس
سلام...
من چه حالى دارم این شبا واین روزا بماند..
سر دل خودم...دلى که دیرباور شده..باور برایش سخت شده...
بماند...فقط دارم خفه مى شوم از این همه خیال و این سرنوشت که آخرش را نمى دانم...
مى شود در خلوت دلت براى بى قرارى دلم دعا کنى؟؟؟
یه سوال میگن پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است.
من هرچى فکر مى کنم نمى فهمم این پ.ن مخفف چه واژه اى؟؟؟

سلام
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...
عیدتون مبارک
[گل]
پاسخ:
سلام
ایام به شما هم مبارک
التماس دعای فرج
و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم .... اللهم عجل لولیک الفرج    
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم .... اللهم عجل لولیک الفرج    
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۰۸ دلتنگ گل نرگس
ﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻋﺰﯾﺰﺗﺮﯾﻦ ﻋﯿﺪ ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﻥ ﻋﺰﯾﺰﺗﺮﯾﻦ ﻏﺎﯾﺐ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺑﮕﺬﺭﺍﻧﯿﻢ
ﺍﻟﻠﻬﻢ ﻋﺠﻞ ﻟﻮﻟﯿﮏ ﺍﻟفرج
☆پیشاپیش عیدتون مبارک☆
یه سر به وبلاگ رزمنده بزنید.
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام 
برای نابودی همه دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست و رهایی مردم مظلوم غزه ختم سوره انفال گذاشته شده است لطفا در صورت تمایل برای این ختم اطلاع بدهید تا مشخص شود چند ختم انجام می شود
مهلت ختم تا 15 مرداد می باشد 
ابرخی از خواص این سوره : 
محافظت از نفاق – افتخار شیعه – شرمندگی دشمنان – شفاعت پیامبر در روز قیامت – پیروزی در جنگ ها  – بخشندگی گناهان – ارتقای مقام
لطفا به لینک های خود اطلاع رسانی کنید تا همه با هم برای نابودی دشمنان مسلمین شریک شویم     
پاسخ:
سلام
اجرتان با حضرت زهرا(س)
متاسفانه بنده سعادت نداشتم
التماس دعای فرج
سلام 
 
...........@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
     
پاسخ:
سلام
ان شاءالله می آیم
التماس دعای فرج
سلام .
وبلاگ زیبایی داری .
موفق باشی به ما هم سر بزن منتظریم .
ممنون .یا علی مدد
پاسخ:
سلام
مچکرم از نظرتان
می آیم ان شاءالله
التماس دعای فرج
سلام
مرسی ازحضورتون

پاسخ:
سلام
التماس دعای فرج

یا این دل شکستة ما را صبور کن / یا لا أقل به خاطر زینب ظهور کن

 

دیگر بتاب از افق مکه ، ماه من! / این جاده های شب زده را غرق نور کن . . .

     

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سایت قلم تو اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر و کاریکاتور با موضوع آسیب های ماهواره کرده است . اطلاعات بیشتر در سایت قلم تو ghalameto.ir/
پاسخ:
در وبلاگ رزمنده مجازی اطلاع رسانی شد
التماس دعای فرج
حالم بده...

حالمون بده...

خدا به حق مهدیت، مهدی رو برسون
پاسخ:
ان شاءالله
التماس دعای فرج
سلام..همسنگر ما خیلی وقته بروزیما......
روزانه با حداقل 20 پست..همه اومدن جز شما....
منتظریم....
یا علی
پاسخ:
سلام
خدا قوت
ان شاءالله می آیم
التماس دعای فرج
سلام آقا ما خیلی وقاه بروزیما...همه اومدن جز شما.......
روزانه با حداقل 20 پست بروزم..
منتظریم..نگی نگفتی....
التماس دعا...یا علی مدد
پاسخ:
سلام
خدا قوت
ان شاءالله می آیم
التماس دعای فرج
سلام حلال کنید بعضی از مطالبتون رو کپی کردم.یا زهرا
پاسخ:
سلام
اختیار دارید
خدا قوت
التماس دعای فرج
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۰۷ دلتگ گل نرگس
دلم شکسته، دلم را نمی خری آقا؟
مرا به صحن بهشتت نمی بری آقا؟
اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم؛
تو آبروی کسی را نمی بری آقا ...
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
پاسخ:
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)...
عیدت مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">